Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مالک باشگاه نفت تهران گفت: قصد داریم در تیم نفت از ستاره‌های گمنامی استفاده کنیم که حرفه‌ای هستند.

حمیدرضا جهانیان در  گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا حمید درخشان فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیازش را به او تحویل داده اظهار داشت: بله، درخشان یک فهرست شش نفره را به ما تحویل داده اما من هنوز این فهرست را ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر هستم تا درخشان از سفر بیاید و باهم در این خصوص جلسه‌ای بگذاریم تا آن موقع فهرست را ببینم.

وی در پاسخ به این سؤال که قصد دارد در فصل نقل و انتقالات چقدر هزینه کند عنوان کرد: برای خرج کردن سقفی نداریم و هرچقدر که باعث پیشرفت شود خرج می‌کنیم.

مالک باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد بازیکنی میلیاردی و ستاره را در نیم‌فصل جذب کند گفت: ما می‌خواهیم از ستاره‌های گمنامی استفاده کنیم که فوق‌العاده عالی و حرفه‌ای هستند اما باشگاه‌ها به آنها اجازه ندادند که خودشان را نشان دهند.

جهانیان در خصوص اینکه آیا اجازه جدایی به بازیکنی را می‌دهد یا خیر خاطرنشان کرد: هر تقاضایی که در این خصوص به باشگاه بیاید در موردش بحث می‌کنیم اما فعلاً تقاضایی به ما نرسیده. البته این را هم بگویم که کسی را به زور نگه نمی‌داریم و اگر بازیکنی بخواهد برود مشکلی نداریم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا پروانه باشگاه نفت به نام او صادر شده یا خیر گفت: هنوز این اتفاق رخ نداده تا پروانه هم صادر نشود ما نمی‌توانیم اسپانسر بگیریم در حالیکه چند اسپانسر هم مدنظر داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896014

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • طرح حمله به اسرائیل کاملاً هوشمندانه و در سطح توقع مردم بود
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!