Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن مدل مصری جنجال به پا کرد! + عکس

یک مدل زن مصری به خاطر تشریفات خاصی که هنگام نمایش لباسش در یک مراسم فشن داشت از سوی کاربران محکوم شد.

ایلنا : یک مدل زن مصری به نام یسرا اللوزی که از شهرت بسیاری در کشور خود برخوردار است مدتی است که با یک طراح لباس سرشناس در مصر به نام هانی البحیری همکاری دارد.

آخرین نمایش مدی که این دو با همکاری هم به راه انداختند، جنجال بزرگی به پا کرد و سر و صدای آن در اکثر رسانه های عربی پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللوزی در این نمایش مد یک لباس الماس دوزی شده قیمتی به تن داشت که جدیدترین طرح اجرا شده توسط البحیری بود اما آنچه موجب بوجود آمدن این جنجال بزرگ شد لباس یسرا نبود.

هنگامی که یسرا اللوزی برای نمایش این لباس پر زرق و برق به روی صحنه آمد، دو جوان سیاه پوست نیز دنباله لباس او را گرفته بودند و همین صحنه موجی از انتقادات را به سوی او روانه کرد.

کاربران، اللوزی را به ترویج نظام برده داری، نژادپرستی متهم و این اقدام زننده اش را محکوم کردند. این مدل سرشناس مصری پس از این اتفاق متنی را در صفحه اجتماعی خود بهاشتراک گذاشت که در آن از همه بابت این برنامه معذرت خواهی کرده بود.

او در این متن نوشت: ظاهرا برنامه‌ای که شاهد آن بودید موجب شده تا پیامی مبنی بر ترویج نژادپرستی و برده داری را به تماشاگران منتقل کند که بابت آن معذرت می‌خواهم.

او همچنین در ادامه این متن نوشته بود که «من به عنوان مهمان افتخاری آنجا حضور داشتم و اتفاقی که پیش آمد کاملا ناگهانی به ذهن طراح رسید و اجرا شد، من هیجان و استرس بالایی هنگام قدم زدن با آن لباس بلند داشتم که در آن لحظه فقط به فکر درست راه رفتن و نیفتادن بودم، به طوری که اگر کمک آن دو نفر نبود نمی‌توانستم قدم از قدم بردارم».

یسرا اللوزی در پایان متن خود رسما مخالفت خود را با هر گونه برده داری و تبعیض نژادی اعلام و مجددا از همه عذر خواهی کرد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان مهره اصلی در برنامه های باشگاه و مربی جدید برای فصل آینده قرار دارد. 

در آنفیلد می گویند صلاح به قراردادش که در سال 2025 به پایان می رسد، پایبند خواهد ماند. بعد از اتفاقات اخیر و درگیری لفظی صلاح و یورگن کلوپ در بازی برابر وستهم، ستاره مصری در کانون خبرهاست.

علاقه عربستان سعودی به صلاح همچنان وجود دارد، اما نه به شدت تابستان گذشته. در عربستان آنها می دانند که به احتمال زیاد صلاح برای یک سال دیگر در انگلیس  به فوتبال ادامه خواهد داد و مدتی است که به فکر جذب او با انتقال آزاد در تابستان 2025 هستند.

دیگر خبرها

  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر