Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محمدرضا غضنفری، مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: باتوجه به برنامه های پیش رو و در راستای پوشش سیستمی خدمات حمایتی و مشارکتی طی سال جاری جلساتی با خیریه های فعال در سطح شهرستان بر گزار شد که در این جلسات تلاش شده با مدیربت خدمات حمایتی مشکل نیازمندان واقعی شهرستان باجدیت وکیفیت بیشتر پیگیری و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی غضنفری به تعامل وهمکاری با خیریه ها جهت ارائه خدمات مطلوب تر و اشاره کرد کرد و افزود: از ان طریق می توان به مددجویان بیشتری خدمات حمایتی ارائه کرد.

غضنفری با اشاره به برگزاری  جلسات با مسئولان شهرستان از جمله فرماندار،امام جمعه،دادستانو  و نیروی انتظامی و قضایی بیان کرد: طی جلسات بر گزار شده مقرر شد کلیه خیریه ها فعال می توانند بانک اطلاعاتی مددجویان تحت حمایت خود را از طریق سیستم جامع کمیته امداد کنترل نمایند.

مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک گفت: مشکلات کلیه مددجویان مشترک بین کمیته امداد و سایر خیریه ها در کمیسیون حمایت به صورت مشترک بین کمیته امداد و خیریه ه رفع خواهد شد.

وی افزود: خیریه ها در قالب این برنامه کلیه فعالیتهای حمایتی و مشارکتی خود را با کمیته امداد هماهنگ  و ماهیانه گزارشی از فعالیت های  خود را به کمیته امداد ارائه خواهند داد.

 

غضنفری گفت: خیریه های فعال در سطح شهرستان قرچک ضمن همپوشانی خدمات سعی خواهند کرد به صورت تخصصی به موضوعات و مشکلات محرومان وارد شده ودر این مسیر با کمیته امداد هماهنگ باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ورزنه با اشاره به ضرورت مشارکت خیران در محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گفت: این واحد مسکونی با مساحت ۱۴۰ و زیربنای ۶۰ متر مربع و با کمک هزینه بلاعوض ۲۲۰ میلیون تومانی و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به همت کمیته امداد شهرستان ورزنه ساخته شده است.


محمد حیدری افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های دیگر، مشکل مسکنِ نیازمندان و مددجویانِ بی سرپرست به حداقل برسدو همچنین جهت تامین لوازم و نیاز‌های ضروری این خانوار همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست