Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:29:58 GMT

شلیک هوایی پلیس سارقان خودرو را زمین گیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۴۷۹

حوادث رکنا: پلیس با شلیک هوایی مانع از فرار سارقان خودرو در غرب تهران شد و هر دو نفر را دستگیر کرد.

28 آبان ماه امسال ماموران کلانتری 141 حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین مشکوک می شوند و پس از استعلام پلاک خودرو مشخص می شود خودرو سرقتی است. با مشخص شدن سرقتی بودن خودرو ماموران به سرنشینان خودرو دستور ایست دادند اما دو مرد جوان با دیدن پلیس Police اقدام به فرار Escape کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از تعقیب و گریز راننده و سرنشین توقف کرده و با پای پیاده اقدام به فرار در کوچه های غرب تهران می کنند. ماموران که در تعقیب این سارقان بودند با شلیک هوایی این دو نفر را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری، جواد 30 ساله شناسایی و مشخص شد که این متهم 15 سابقه زندان Prison دارد. همچنین در بررسی سوابق علیرضا 26 ساله مشخص شد او هم دارای 11 سابقه کیفری است. در بازرسی از خودرو سرقتی مقدار زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

با انتقال متهمان به شعبه 15 بازپرسی دادسرای صادقیه، متهمان به 32 سرقت Stealing داخل خودرو اعتراف کردند و مدعی شدند با سرقت یک خودرو در سطح شهر پرسه زده و با شناسایی خودروهایی که ایمنی لازم ندارند اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کردند.

در ادامه مالخر این متهمان که مردی 40 ساله و دارای 14 سابقه کیفری بود، شناسایی و دستگیر شد.

روز گذشته پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، آنها با دستور سعید احمد بیگی بازپرس پرونده راهی زندان شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!