Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شریفات در نشست با کارکنان مدیریت شعب بانک در خوزستان، ضمن برشمردن افتخارات بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید، با اعلام و مقایسه شاخص های عملکردی بانک، رشد کلیه شاخص ها در دولت یازدهم و دوازدهم را نسبت به گذشته بسیار چشمگیر ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: دکتر شریفات برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سالانه بانک کشاورزی و تایید صورت های مالی این بانک را مهر تاییدی بر تلاش و خدمت رسانی صادقانه، سلامت سازمانی و عملکردی بانک و اثرگذاری مثبت اقدامات در راستای توسعه اقتصادی کشور و اشتعالزایی دانست.

وی در خاتمه با تاکید بر هم افزایی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید ، تلاش بیشتر کارکنان برای پیشبرد اهداف بانک کشاورزی را خواستار شد.

شایان ذکر است بازدید از شرکت کشت و صنعت کارون و دیدار و گفت و گو با مدیران این شرکت، از دیگر برنامه های عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در سفر به استان خوزستان بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است