Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، انجمن علمی موسیقی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران در نظر دارد مستر کلاس نوازندگی «تار» را با حضور رامیز قلی‌اف برگزار کند.

سوسن تقی‌پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 درباره این مستر کلاس گفت: رامیز قلی‌اف در هفته‌ی پایانی آذر ماه سال جاری، به دعوت ما به تهران می‌آید تا کنسرت خود را در تالار وحدت و با همراهی ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه هم حضور این هنرمند نامی را غنیمت شمره و به نفع علاقه‌مندان و هنرجویان اقدام به برگزاری مستر کلاس تار کرده است.

وی ادامه داد: مستر کلاس نوازندگی «تار» در روزهای 25 و 26 آذر و در سه بخش مجزا برگزار می‌شود که این بخش‌ها شامل؛ «ردیف نوازی»، «اجرای تصانیف آذربایجانی» و «اجرای قطعات کلاسیک» است.

تقی‌پور گفت: نوازندگانی که در این مستر کلاس شرکت می‌کنند در دو بخش فعال و غیرفعال حضور خواهند داشت. نوازندگان فعال به طور عملی هم آموزه‌های ارائه شده توسط استاد رامیز قلی‌اف را تمرین و اجرا می‌کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 با اشاره به کنسرت پیش‌روی رامیز قلی‌اف در تهران تاکید کرد:‌ ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر را چند سالی است که راه‌اندازی کرده‌ایم و امسال براساس برنامه‌ریزی‌هایمان تصمیم گرفتیم تا از استاد رامیز قلی‌اف دعوت کنیم تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، اجرایی مشترک داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم کنسرت استاد رامیز قلی‌اف و مسترکلاس این هنرمند بزرگ مورد توجه اهالی موسیقی و علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک و موسیقی آذری قرار بگیرد.

مستر کلاس نوازندگی «تار» با حضور استاد رامیز قلی‌اُف، در روزهای شنبه و یکشنبه - 25 و 26 آذر1396 از ساعت 10:00 تا 13:00 و از ساعت 15:00 تا 18:00 برگزار می‌شود.

این مستر کلاس در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 به آدرس – میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه، پلاک 3، سالن خسرو شکیبایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این مسترکلاس می‌توانند با تلفن‌های 66016291 – 66431713 – 09377385958 تماس بگیرند.

همچنین کنسرت مشترک ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف در روزهای 30 آذر و 1 دی 1396 از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

502

انجمن علمی موسیقی مستر کلاس نوازندگی تار رامیز قلی‌اف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود

روز اول اردیبهشت ماه و همزمان با روز گرامیداشت شیخ اجل سعدی شیرازی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی میزبان نشست علمی «جنگ و صلح از منظر سعدی» خواهد بود.

این نشست با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و انجمن علمی بخش تاریخ دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و ابوالقاسم فروزانی، عضو هیئت علمی بخش تاریخ دانشگاه شیراز در این نشست به بررسی دیدگاه سعدی در زمینه جنگ و صلح و بازتاب این موضوع در آثار این شاعر می‌پردازد.

این برنامه روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده در این نشست شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور