Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری بحرین اعلام کرد، هیئت جمعیت حقوقی " هذه هی البحرین" (این بحرین است) که به اسرائیل و قدس سفر کرده نماینده رسمی منامه نیست و تنها یک هیئت وابسته به این جمعیت است.

ایران آنلاین / خبرگزاری رسمی بحرین در پی انتقادهای گسترده از سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد و در دفاع از این اقدام اعلام کرد: جمعیت بحرینی موسوم به "هذه هی البحرین" تاکید کرد، این هیئت شامل برخی خارجی‌های مقیم کشور از ادیان مختلف بود که  نماینده رسمی بحرین نیستند و این هیئت به صورت خود جوش اقدام به این سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر به دلیل اینکه در بحبوحه تصمیم ترامپ درباره قدس انجام گرفت، حائز اهمیت است. طبق گزارش این خبرگزاری، جمعیت بحرینی تصریح کرد، با تکیه بر اصل تسامح و همزیستی مسالمت‌آمیز دست به این اقدام زده، اصلی که خط مشی بحرین است. هدف این هیئت بحرینی بازدید از اماکن مقدس اسلامی، مسیحی، یهودی و غیره در سراسر جهان عنوان شده است. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های الاشتر بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مقاوم غزه روز پنجشنبه ۲ می در حملات پهپادی یک هدف حیاتی در شهر ام الرشاش واقع در سرزمین‌های اشغالی (ایلات) را هدف قرار داده است.

مقاومت بحرین اعلام کرد که تا زمان توقف تجاوزها علیه مردم غزه و پایان دادن به محاصره این باریکه، عملیات خود را متوقف نخواهد کرد.

مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) اخیرا نیز مسئولیت یک حمله پهپادی به بندر ایلات در تاریخ ۲۷ آوریل را بر عهده گرفت تا رسما وارد جبهه نبرد علیه رژیم صهیونیستی شود.

مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که ۲۷ آوریل با چند پهپاد شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی بحرین در ادامه تاکید کرد: عملیات ما تنها با توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، متوقف خواهد شد.

پیش از این جبهه‌های یمن، لبنان و عراق در پشتیبانی از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها به عملیات طوفان الاقصی ملحق شده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه