Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:32:23 GMT

تلاش برای بازگرداندن جباری به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۷۵۹

چند پیشکسوت استقلال در تلاش هستند که مقدمات بازگشت مجتبی جباری را به این تیم فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روزهای حضور علیرضا منصوریان در استقلال، مهدی رحمتی و مجتبی جباری به دلیلی که هنوز نامعلوم است، از استقلال کنار گذاشته شدند و هرچند رحمتی به استقلال برگشت ولی هیچ‌گاه فرصت بازی کردن برای این تیم را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سوی مجتبی جباری ظاهرا به دلیل ناراحتی افتخاری از او مجوز بازگشت به این تیم را پیدا نکرده و مصاحبه‌های او هم، بازگشتش را تقریبا غیر ممکن کرده تا او از گزینه‌های اصلی خروج از لیست استقلال در نیم فصل باشد.

با این حال چند پیشکسوت استقلال در تلاش هستند تا با جباری صحبت کنند و از او بخواهند که عذرخواهی کند و از آن طرف افتخاری را هم راضی کنند تا او را حفظ کند. استدلال پیشکسوتان بر این اساس است که جباری از بازیکنان قدیمی استقلال است و جدایی او برای آبی‌ها صورت خوبی ندارد.

تلاش پیشکسوتان استقلال درحالی انجام می‌شود که با توجه به روحیه افتخاری و جباری، شانس موفقیت آنها اندک به نظر می‌رسد.

منبع: ایسنا

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه نام آلومینیوم برای پرسپولیس کابوس‌وار بوده و سرخ پوشان شکست‌های تلخی برابر ایرالکو را داشتند، اما باخت در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر در همین فصل و برتری تفکرات تاکتیکی سید مجتبی حسینی مقابل اوسمار اولیویرا کاری کرد تا قرمزها اولین و آخرین باخت خود همراه با این سرمربی را متحمل شوند که دیشب هم چنین اتفاقی رخ داد.

مجتبی حسینی که تجربه کار در پرسپولیس را دارد و بسیاری از بازیکنان قرمزها را شاگردان سابق او تشکیل می‌دهند، شناخت خوبی از این تیم داشت و در لیگ برتر نتیجه‌ای گرفت که موجب شد تا الان قرمزها صدرنشین لیگ برتر نباشند و شب گذشته هم موجب حذف آنها شد.

پرسپولیس اولین و آخرین شکست خود در دور برگشت لیگ برتر را مقابل شاگردان مجتبی حسینی داشت؛ در صورتی که اگر در آن مسابقه حتی به تساوی می‌رسیدند، همین حالا صدرنشین لیگ بودند ولی باخت در اراک کاری کرده تا اکنون پشت سر استقلال قرار بگیرند، اما شب گذشته هم این سرمربی به شاگردان خود اطمینان داشت تا یک برد دیگر در اراک به دست می‌آورند.

مجتبی حسینی با تعویض‌های فوق‌العاده مقابل پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر داد و کاری کرد تا دو بار در جریان مسابقه شکست 2 گله را جبران کنند و در پنالتی‌ها نیز کامبک بزنند و در نهایت قرمزها را از جام حذفی بیرون کنند.

حسینی با دومین برد متوالی مقابل پرسپولیس و اوسمار، تبدیل به کابوس این تیم در دو ماه اخیر شد و کاری کرد تا آنها فعلا صدرنشین لیگ برتر نباشند و جام حذفی را هم تمام شده ببینند.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند