Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:05:07 GMT

افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۸۹۴

انتشار خبری مبنی بر اینکه جرایم راهنمایی و رانندگی افزایش داشته از سوی معاون اجتماعی پلیس راهور رد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور،خبر افزایش تعرفه‌های جدید جریمه‌های راهنمایی و رانندگی را تکذیب کرد.

بر پایه این گزارش، ساعتی پیش در برخی شبکه‌ها و کانال‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نرخ جرائم افزایش یافته است به طور مثال برای تجاوز از سرعت مجاز 300 هزار تومان، سبقت غیرمجاز 200 هزار تومان و عبور از چراغ قرمز 200 هزار تومان نرخ تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌ها از سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور حاکی از آن است که هیچ تغییری در نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی تا این لحظه اعمال نشده است و جرائم طبق لیستی که قبلاً منتشر شده اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید

طرح «گذرگاه عابرپیاده»، عدم محدودیت در تامین داروهای بیماران خاص، جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی و چینی شدن صنعت خودرو از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، طرح «گذرگاه عابرپیاده»، عدم محدودیت در تامین داروهای بیماران خاص، جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی و چینی شدن صنعت خودرو از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

نگرانی‌ها نسبت به چینی شدن صنعت خودرو

آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور ضمن تاکید بر اینکه تحقق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید خودرو در سال جاری، نیازمند چهار پیش‌نیاز اساسی است، اظهار کرد: دغدغه امسال تولیدکنندگان و فضای پیرامونی صنعت خودرو به ویژه نگرانی از چینی شدن این صنعت است. وابستگی به چین در صنعت خودرو به شکل غیرقابل باوری در حال افزایش است.

طرح جدید پلیس برای «گذرگاه‌های عابرپیاده»

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اهمیت کنترل آمار عابران پیاده جانباخته در تصادفات گفت: در همین راستا طرح «گذرگاه عابرپیاده» در سه حوزه مهندسی ترافیک، آموزش و اعمال قانون از اول اردیبهشت ماه در پایتخت اجرایی شده است. در این طرح اولویت ما، احیای خط کشی خطوط عابرپیاده است. همچنین در محل هایی که پل عابر و گذرگاه وجود دارد موانعی نصب می‌شود تا عابران نتوانند وارد خیابان و معبر شوند و به استفاده از این گذرگاه‌ها هدایت شوند. 

محدودیتی برای تامین داروهای بیماران خاص نیست

سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هیچ محدودیتی برای تامین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود، برخی از شرکت‌های خارجی به بهانه تحریم از فروش دارو به ایران ممانعت می‌کنند، که دلیل برخی کمبودهای مقطعی همین محدودیت‌های بین‌المللی است.

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعمال افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: 35 درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود. بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد 22 درصد + 650 هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)