Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@03:31:06 GMT

عکس / رکورد جدید مسی با پیراهن بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۹۷۷

عکس / رکورد جدید مسی با پیراهن بارسلونا

ساعت24-ستاره آرژانتینی در ادامه رکوردشکنی های خود با پیراهن آبی و اناری کاتالان ها این بار به رکورد گلزنی ستاره سرشناس آلمان ها رسید.

لیونل مسی کاپیتان این روزهای بارسلونا در ادامه گلزنی های خود برای کاتالان ها زننده گل دوم تیمش مقابل ویارئال بود تا نه تنها برتری و صدرنشینی قاطع این تیم در لالیگا ادامه پیدا کند بلکه با این گل رکورد جدیدی به نام ستاره آرژانتینی به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی با ثبت نامش در میان گلزنان بازی شب گذشته موفق شد به رکورد 525 گل در رده باشگاهی که پیش از این گرد مولر ستاره افسانه ای فوتبال آلمان از خود بر جا گذاشته بود برسد تا رد آستانه ثبت نام خود به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت های باشگاهی قرار داشته باشد.

گرد مولر در سال هایی که بازی می کرد با پیراهن بایرن مونیخ موفق به ثبت چنین آماری شده بود و حالا لیونل مسی همین آمار را با پیراهن بارسلونا به ثبت رساند و این فرصت را پیدا کرد تا با یک گل دیگر از گرد مولر هم پیشی گرفته و به رکوردی جدید و خارق العاده در دنیای فوتبال برسد، رکوردی که دیگر بعید به نظر می رسد تکرار شدنی باشد.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم