Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرهنگ رجبی فرمانده مانور گفت : این مانور با همکاری سازمانهای امداد رسان و با هدف بالابردن قابلیت امدادی نیروهای مستقر در تیپ 364 ارتش، در مواقع بروز زلزله یا حوادث احتمالی دیگر برگزار شد.

ناصرپهلوانی مسئول امدادرسانی جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد هم گفت: دراین مانور نیروهای امدادی ما در دو حوزه تریاژ مصدومین و همچنین کمک به مصدومان و احیای آنان و انتقال به مراکز درمانی شهرستان فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکزاد بخشدار مرکزی مهاباد هم از تشکیل ستاد بحران روستایی در روستاهای مهاباد خبر داد و گفت: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها ستاد بحران روستایی متشکل از امام جماعت روستا،دهیار، شوراها، بهورزان و یک نفر از اهالی روستا که به کارهای تأسیساتی آشنا بوده به منظور عکس العمل به موقع و سریع در مواقع بحران تشکیل شده است.

 انتهای پیام/خ

 

مانور ارتش مهاباد با همکاری سازمانهای امداد رسان این  شهرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستاهای انار


به گفته محسن صالحی فرماندار انار در پی بارش باران صبح امروز در ارتفاعات وروستا‌های جنوبی مسیر‌ها ورودخانه‌های فصلی پر آب شدند. 
وی گفت: باتوجه به اعلام وضعیت نارنجی توسط ستاد مدیریت بحران استان، فرماندار واعضای ستاد بحران شهرستان با حضور میدانی در سرشاخه‌های رودخانه‌های فصلی حاشیه جنبی شهرستان اجرای اقدامات پیشگیرانه را پیگیری کردند.

اعضای ستاد بحران شهرستان انار در آماده باش کامل هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد