Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:45:48 GMT

امارات: قدس رکن اصلی روند صلح است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۲۲۹۵

امارات: قدس رکن اصلی روند صلح است

کابینه امارات اعلام کرد که قدس به منزله اساس اصلی در روند صلحی است که تضمین‌کننده ثبات در منطقه است و هر گونه اختلال در این معادله درب‌ها را برای اقدامات جدید افراطی می‌گشاید.

ایران آنلاین /کابینه امارات با بیان این مطلب حمایتش از ماهیت عربی شهر قدس و توافقنامه‌های بین المللی در این باره را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر و نائب رئیس امارات و حاکم دوبی پس از نشست کابینه اظهار داشت: قدس با هویت عربی و تاریخی و مذهبی‌اش قبله همه ملت‌ها با ادیان مختلف است و موضع امارات تقویت اصول واقعی صلح با هدف تضمین حقوق اعراب و فلسطینی‌ها و ثبات پایدار در منطقه است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه گذشته اعلام کرد که قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد، این مساله اعتراضات فلسطینی‌ها، کشورهای عربی و سایر کشورهای جهان را در پی داشت. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد

اسامه حمدان، سخنگوی ارشد حماس، می‌گوید که برای موافقت با هرگونه توافق آتش‌بس، این جنبش به تضمین آمریکا نیاز دارد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی حمله زمینی به رفح را انجام ندهند.

وی به الجزیره گفت: ما همچنان در مورد موضوعات اصلی صحبت می‌کنیم که آتش بس کامل و خروج کامل [اسرائیل]از غزه است. متأسفانه نتانیاهو یک بیانیه صریح داشت که می‌گفت صرف نظر از هر آتش‌بسی یا نه، او حمله به رفح را ادامه می‌دهد و این بدان معناست که آتش‌بسی وجود نخواهد داشت.

او افزود: درک ما برای دستیابی به آتش بس به این معنی است که دیگر هیچ حمله‌ای در غزه از جمله رفح انجام نخواهد شد.
حمدان دیروز با اشاره ضمنی به سنگ اندازی آمریکا در روند مذاکرات آتش بس گفت که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد، جنگ می‌تواند فوراً پایان یابد.

پیش از این، یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

این مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تکریم معلم از واجبات الهی است
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند