Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- مرد خاکستری اصلاحات خواستار شروع زودهنگام انتخابات مجلس شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، مرد خاکستری اصلاحات در جمع تعدادی از سران جریان اصلاحات تاکید کرده که باید فعالیت این جریان سیاسی برای انتخابات مجلس یازدهم از هم اکنون آغاز شود.

وی اظهار داشته است: من همیشه می‌گویم که باید زود شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه آقایان انقدر کارها را به قول معروف طول و کش می‌دهند که به دقایق آخر می‌افتد دعواهای خودمان هم علنی می‌شود.

وی تاکید کرده که از همین حالا باید برای مجلس شروع کنیم و مجلس فقط یک لیست تهران نیست و سراسر کشور است و باید لیست قوی داشته باشیم و خط مشخص است و قرار است با یک لیست جدا خارج از دولت یا با دولت به میدان انتخابات برویم. نباید مثل مجلس دهم با بلیت ما طرفداران لاریجانی وارد مجلس شوند.

مرد خاکستری اصلاحات افزوده است: باید کمیته‌های مشورتی و اتاق های فکر را راه‌اندازی کنیم. کمیته های ارزیابی و بانک اطلاعات را فعال کنیم. کار سختی است. بنابراین باید زودتر شروع کنیم. دولت هم وقتی ما شروع کنیم حساب کار دستش می آید و حتی می‌تواند یک گشایش‌هایی ایجاد شود. یک امتیازاتی در این مدت به جریان اصلاحات بدهد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!