Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، در فصلی که پپ گواردیولا سرمربی هیچ تیمی نبود (۱۳-۲۰۱۲)، پیشنهادات زیادی داشت که یکی از آن‌ها جانشینی سر الکس فرگوسن در تیم فوتبال منچستریونایتد بود.

قبل از امضای قرارداد با بایرن مونیخ، سرمربی کاتالانی با سرمربی شیاطین سرخ شام خورده بود. البته که قبل از آن هم منچسترسیتی برای انعقاد قرارداد با او اقدام کرده بود و پپ به آن‌ها گفته بود که باید ۳ سال صبر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد هرگز پیشنهادش را رسمی نکرد، چون می‎دانست شانسی برای جذب این مربی ندارد.

گواردیولا زمانی که مربی بایرن بود در این باره صحبت کرده بود و روز جمعه دوباره اظهارنظرهایی درباره پیشنهادت قبل کرده است: آن زمان زبان انگلیسی من عالی نبود و شاید اگر سر الکس فرگوسن به من پیشنهادی داده من متوجه نشده‌ام. به یاد ندارم پیشنهاد داده باشد به منچستریونایتد بروم، اما این را هم بگویم که وقتی او سریع صحبت می‎کند فهمیدن صحبت‎هایش سخت است، در نتیجه چه کسی می‌داند؟ شاید چیزی گفته که من متوجه نشده‌ام. در آن زمان سر الکس یک رستوران فوق‎العاده را انتخاب کرده بود و من را به آن دعوت کرد و البته مهمان او بودم و صورتحساب شام را او حساب کرد. 

true برچسب ها : پپ گواردیولا تیم فوتبال منچسترسیتی سرالکس فرگوسن true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال

حسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اظهارات روز گذشته سید حسین حسینی که به اعلام حکمش از سوی کمیته انضباطی انتقاداتی داشت و اعلام شده قرار است حکم محرومیت تعلیقی او اجرا شود، اظهار کرد: مصاحبه جدید حسینی را ندیدم. باید دوستان‌مان در کمیته انضباطی بیایند و تصمیمات در این کمیته جمعی است. هنوز هیچ تصمیم خاصی گرفته نشده است.

عضو کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: فقط حکم جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی در مورد حسینی صادر شده که می‌تواند به کمیته استیناف اعتراض کند. دوستان در این کمیته هر تصمیمی بگیرند برای ما هم قابل پذیرش است.  

عبداللهی درباره اینکه پس از بازی روز گذشته استقلال فیلمی از شادی جواد نکونام رو به تماشاگران شمس آذر قزوین منتشر شده که به نظر توهین آمیز می‌آید و کمیته انضباطی چه نظری در این رابطه دارد، تصریح کرد: هنوز گزارشی در این زمینه به دست ما نرسیده است. دوستان این فیلم را می‌بینند و اگر موردی باشد درباره‌اش تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال