Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان سراسر کشور در مشهد خبر داد.

رضا آذریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در 23 آذرماه سال 96 در سراسر کشور به میزبانی خراسان‌رضوی در سالن شهید بهشتی توسط هیئت همگانی این استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی با اشاره به اعلام آمادگی حدود 250 نفر از 29 استان برای اعزام به این استان در روز چهارشنبه، گفت: با حضور مربیان، هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی، معاونان و مسئولان استانی، این مسابقات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو برنامه در دو مکان مختلف، خاطرنشان کرد: برپایی بزرگترین پیاده‌روی‌های خانوادگی حوزه علمی خراسان‌رضوی در مشهد و یکی از شهرستان‌ها با عنوان "برنامه صبح و نشاط" با حضور مدیر ورزش‌های همگانی صورت می‌گیرد.

آذریان با اشاره به اعزام چند ورزشکار خراسانی به مسابقات تیمی رشته همگانی پینت‌بال در تهران جهت شرکت در مسابقات کشوری، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی جسمانی در رشته‌های مختلف به دو صورت تئوری عملی و در شهر مشهد و استان‌ها به‌طور مرتب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری دو کلاس امداد و نجات از دو هفته اخیر، بیان کرد: در جلسه اول و دوم این کلاس‌های 10 ساعته، به‌ ترتیب 50 و 110 نفر شرکت کننده حضور داشتند؛ همچنین هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری سومین دوره از آن است.

آذریان ادامه داد: این هفته به‌دلیل برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، این کلاس‌ها تشکیل نشده و هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی با اطلاع‌رسانی در کانال‌ها و تکمیل ظرفیت جلسه سوم، این کلاس‌ها را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی، حسن جعفری اظهار کرد: پروازهای ورودی و خروجی شهرهای «تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، ایلام، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و تهران» طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از صبح امروز تا صبح فردا (٢٧ فروردین ماه) متوقف شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: از این رو پروازهای مشهد به این شهرها باطل شد اما هزینه بلیت به مسافران برگشت داده می‌شود.

وی گفت: بقیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد بدون مشکل در حال انجام است.

کد خبر 6078091

دیگر خبرها

  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت