Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 17 سال آسیا از 30 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت هشت روز پیگیری خواهد شد.

پنجمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با حضور 35 بازیکن از هفتم تا هفدهم آذرماه در تهران پیگیری شد و ششمین مرحله تمرینات این تیم با حضور 25 بازیکن در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از تمرینات از روز چهارشنبه 22 آذرماه آغاز می‌شود و به مدت 10 روز تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت.

سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، میترا شعبانیان (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، راضیه دوستی (آنالیزور) و زهرا کلهر به عنوان مربی بدنساز تیم ملی والیبال نوجوانان را در اردوی‌های آماده سازی همراهی می‌کنند. همچنین برای این مرحله از تمرینات، آسیه پام از کرمان و زهره حقی از تهران به عنوان مربیان تمرین دهنده در اردو حضور دارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر به شرح زیر است:

مبینا بستانی، حنا سعیدانی، نگار سلمانی، صدف صالحی، ستایش ارشدی، نیلا شاهمرادی، بهار بهرامی نیا، نگار سلحشوری، زینب مدنی، آیدا منصور بخت، نگار حسین نژاد، کیمیا کیانی، فاطمه عباسلو، زهرا کریمی، مهسا قادری، اسما ثروتی، طناز غریبی، الهه پور صالح، ستایش جبلی، زهرا مغانی، صدف فتحی، ریحانه کریمی، آیدا اسماعیلی، پریسا سیادت و زهرا رضایی.

601

والیبال مسابقات والیبال قهرمانی سپیده سادات هاشمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی