Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@21:32:43 GMT

جانشینان مسی و رونالدو را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۲۹۱۴

به گزارش پارسینه؛ مدت‌هاست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان دنیا هستند و توپ طلا را از آن خود می‌کنند اما چه کسی می‌تواند سلطه این دو نفر را بشکند؟ وسلی اسنایدر در سال ۲۰۱۰ و آنتوان گریزمان در سال ۲۰۱۶ به توپ طلا نزدیک شدند اما نتوانستند آن را فتح کنند اما با توجه به اینکه از دوران بازی این دو بازیکن سال‌های زیادی نمانده، به‌زودی یک بازیکن دیگر توپ طلا را خواهد گرفت اما او چه کسی است؟ روزنامه مارکا در این زمینه نظر کارشناسان خود را پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خایمه رینکون: نیمار

اگر کسی بتواند سلطه این دو را پایان بخشد، او نیمار است. او در سال جام جهانی در پاری سن‌ژرمن درخشش بسیاری داشته است و بازیکنانی هم اطرافش هستند که به او کمک می‌کنند فاتح لیگ قهرمانان شود. اگر او بتواند در سطح تیمی هم موفق باشد، کمتر کسی هست که بتواند با او رقابت کند.

دلفین ملرو: امباپه

از همین حالا هم می‌توان تصویر او را روی توپ طلا دید. او جوان است ولی استعداد کافی دارد که توپ طلا را ببرد. در حال حاضر بسیاری می‌گویند که امباپه، تیری آنری بعدی است.

روبن خیمنس: ایسکو

ایسکو دیگر منتظر فرصت برای درخشش نیست. او در حال حاضر خلاق‌ترین بازیکن رئال مادرید است و شایسته جایگاهی است که در این تیم به دست آورده است. او در جام‌جهانی هم اهمیت بسیاری در تیم جولن لوپتگی خواهد داشت و اگر بتواند تیمش را به موفقیت برساند، احتمالا می‌تواند انحصار رونالدو و مسی را بشکند و البته توپ طلا را هم در لالیگا نگه دارد.

جان پرادا: آزار

ادن آزار ۲۶ ساله توانسته بهترین بازیکن لیگ یک فرانسه و بهترین بازیکن لیگ برتر شود. این نشان می‌دهد که او چه استعداد رویایی‌ دارد. او حالا آماده آن است که با بازیکنان برتر جهان رقابت کند. این بازیکن بلژیکی در لیگی که بسیار فیزیکی است و تیمی که قدرت تهاجمی او را محدود می‌کند، توانسته خود را نشان دهد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند، اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است اما تصمیمی هم برای جدایی و انتقال قرضی به تیمی دیگر ندارد. او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

روکه با تمام وجود در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و در تلاش است که بتواند نظر مساعد ژاوی را در دیدارهای باقی‌مانده یا برای فصل آینده جلب کند و بتواند راهش را به ترکیب اصلی بارسا پیدا کند تا به هدفی که از پیوستن به این باشگاه داشت برسد.

دیگر خبرها

  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم