Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید او و هم‌تیمی‌‌هایش مصمم هستند از عنوان قهرمانی‌شان در جام جهانی باشگاه‌ها دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سفری طولانی از مادرید به ابوظبی، بازیکنان رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) به محل برگزاری بازی‌های جام جهانی باشگاه‌‌ها رسیدند، تورنمنتی که فصل گذشته هم آن را فتح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهکشانی‌ها که این هفته میهمان سرسخت‌شان سویا را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست دادند، حالا به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در آخرین تورنمنت بین‌المللی‌ در سال 2016 فکر می‌کنند.

رئالی‌ها در این رقابت‌ها پس فردا (چهارشنبه) باید در مرحله نیمه نهایی با نماینده کشور میزبان - الجزیره که در بازی قبلی‌اش موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، اوراواردز را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد - روبه‌رو شود.

رئال مادرید در صورت پیروزی در این بازی در فینال با برنده جدال گرمیوی برزیل (قهرمان جام لیبرتادورس) و پاچوکای مکزیک (قهرمان آمریکای شمالی) مصاف خواهد داشت و یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک می‌شود،

کهکشانی‌ها اگر امسال فاتح جام جهانی باشگاه‌ها شوند، در کنار بارسلونا به عنوان پرافتخارترین تیم رقابت‌ها قرار خواهند گرفت.

راموس در این خصوص به سایت باشگاه گفت: برای رسیدن به اینجا بی‌صبرانه منتظر بودیم. همین اینجا در این تورنمنت هستیم خودش یک جایزه است اما ما آمده‌ایم که از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و یک بار دیگر این جام را ببریم. بعد از این پرواز باید خودمان را با شرایط اینجا وفق دهیم و برای بردن ششمین قهرمانی‌مان (با احتساب جام‌های بین قاره‌ای) آماده شویم. ما باید با انگیزه و اشتیاق بیشتری به استقبال این چالش می‌رویم. این فرصتی برای آوردن یک جام دیگر برای هواداران‌مان است.

راموس افزود: بعد از بازی فوق‌العاده‌مان برابر سویا، بسیار انگیزه داریم و ما در حال حاضر احساس بسیار خوبی داریم. الان ما باید ثبات و تعادل‌مان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,28/CT10 موضوعات مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم