Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@13:52:50 GMT

اسامی مجروحین درگیری با اشرار مسلح در زاهدان +عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۳۱۷۴

اسامی مجروحین درگیری با اشرار مسلح در زاهدان +عکس

درگیری شب گذشته نیرو‌های ایست بازرسی «قطار خنجک»شهرستان زاهدان با اشرار مسلح منجر به مجروح شدن ۲ تن از پرسنل مرزبانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شامگاه دوشنبه یگان تکاوری ۱۰۶ ایست بازرسی «قطار خنجک» شهرستان زاهدان با خودروی اشرار مسلح درگیر شدند که آتش سنگین پرسنل انتظامی موجب شد اشرار با توجه به تاریکی شب از محل متواری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این درگیری ۲ تن از پرسنل نیروی انتظامی به صورت جزیی مجروح شدند که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و با توجه به اینکه جراحات آن‌ها سطحی بوده وضعیت جسمانی آن‌ها رو به بهبود است.

دو مامور مجروح شده این درگیری ستوان دوم یاسر کوهی و استوار دوم مجید اسدی اعلام شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان بودن واژه ایست بینهایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ ۱۷ شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، نماد اسوه جوانمردی و شجاعت سپاه اسلام، حضرت امیرمومنان علی (ع)، نماد شرک و بت پرستی یعنی عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند.


کشتن نفس اماره و تلاش برای رضای خدا در راه دین، سبب شد مولای متقیان امام علی (ع) نماد بزرگی و جوانمردی دنیا باشد تا ۱۷ شوال هر سال، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شود.


ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، ریشه در تفکر بزرگ شیعه و اسلام دارد و گود زورخانه و ورزش باستانی نماد فروتنی و تواضع ورزشکاران است که پهلوان در کنار پرورش جسم و تن، روحش را نیز از ناملایمت‌ها و صفات رذیله می‌زداید.


واژه پهلوان در ایران زمین واژه پرمفهومی است و سالهاست مردان بزرگی از جمله پوریای ولی و تختی آن را یدک می‌کشند، واژه‌ای که ریشه درخدا ترس و با خدا بودن دارد.


پهلوان بودن یعنی اینکه از من بودن بگذری و بر ما بودن تکیه کنی، ورزشی که نمادی است تا هرکسی می‌تواند صفات پاک و نیک انسانی را در وجودش پیدا کرده و در راه خدا به کار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند