Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در هفته گذشته بود که محسن هاشمي، رئيس شوراي شهر تهران ضمن اعلام خبر تفاهم تامين اجتماعي با شهرداري تهران در خصوص پرداخت مطالبات تامين اجتماعي، خبر از گشايش حساب هاي شهرداري تهران داد.
در هفته هاي گذشته بود که محمد حسن زدا، معاون بيمه اي سازمان تامين اجتماعي اعلام کرد که حساب هاي شهرداري تهران به دليل نپرداختن بدهي خود به سازمان تامين اجتماعي مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همين مسئله سبب شد که پس از رايزني هاي فراوان، تفاهم مجددي مابين شهرداري و تامين اجتماعي منعقد و در آن نحوه و چگونگي بازپرداخت اين بدهي مشخص شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، بدهي 470 ميليارد توماني سال هاي گذشته شهرداري تهران به سازمان تامين اجتماعي که با وجود کسر حق بيمه از پرسنل، پرداخت نشد، اختلافاتي را مابين اين دو نهاد به وجود آورده بود. طبق تفاهم هاي اوليه که در زمان مديريت وقت شهرداري صورت گرفت، مقرر شد که مديريت شهري تهران بايد به صورت ماهانه 24 ميليارد تومان را به سازمان تامين اجتماعي پرداخت کند. علاوه بر آن نيز در بخش ديگري از اين قرارداد تصريح شده بود که علاوه بر پرداخت ماهيانه، مبلغ 100 ميليارد تومان نيز پرداخت شود، اما اين اتفاق رخ نداد و شهرداري در آن هنگام از پرداخت آن استنکاف کرد.
دنباله اين موضوع به مديريت جديد شهرداري تهران رسيد و طي جلسه اي که در هفته قبل از مسدودسازي حساب ها، با مديريت سازمان تامين اجتماعي داشتند، مقرر شد که نيمي از آن مبلغ 100 ميلياردي واريز شود. اما سازمان تامين اجتماعي با وجود قبول اين تفاهم، حساب هاي شهرداري را تا زمان پرداخت کامل بدهي خود مسدود کرد.
پس از اين اتفاق بود که مديران شهرداري تهران طي تفاهم تازه اي با تامين اجتماعي، مقرر کردند که 50 ميليارد تومان را واريز کنند تا سازمان مذکور اقدام به بازپس گيري شکايت و در نتيجه آزادسازي حساب هاي شهرداري کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند