Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، محبی مدیرکل شیلات هرمزگان گفت:سه فروند شناور گلف 25 فوت به گشت حفاظت آبزیان شیلات هرمزگان ملحق شد.

 وی افزود:این شناورها دارای قدرت موتور 25 فوت است که بدون نیاز به روغن بصورت خشک کار می کند.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: شناور گلف مجهز به جی پی اس و قدرت مانور بالا در شرایط ناپایدار جوی دریایی است که در صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی افزود:در مراحل بعدی 7 شناور دیگر گلف به ناوگان شیلات هرمزگان اضافه می شود.

وی گفت: تجهیز و نوسازی ناوگان حفاظت شیلات و جذب نیروی انسانی از برنامه های سازمان شیلات در هرمزگان است.

مدیرکل شیلات هرمزگان افزود: برای تامین نیروی انسانی یگان حفاظت شیلات نیز مجوز جذب 50 نیروی جدید صادر شده است.

سرهنگ خرم روی رییس مرزبانی هرمزگان نیز گفت: گشت های مشترک با شیلات برای حفاظت از منابع ابی خلیج فارس نسبت به گذشته افزایش می یابد.

انتهای پیام/ف

الحاق شناور گلف به گشت حفاظت آبزیان دریایی هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مرضیه سی سی پور افزود: در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
وی گفت: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: سامانه همرفتی تا روز جمعه درساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
سی سی پور گفت: در مناطق دریایی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود. وی افزود: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابرناکی، توصیه می‌شود رفت وآمد‌های دریایی با احتیاط صورت پذیرد و در ساعات بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.
سی سی پور افزود: به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم