Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پس از سفر به امارات برای جام جهانی باشگاه‌ها، مدعی شد که تیمش انگیزه زیادی برای کسب جام های بیشتری دارد.

رئال پس از پیروزی 5-0 مقابل سویا، اسپانیا را به مقصد امارات ترک کرد و سپیدپوشان به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام باشگاه‌های جهان هستند.
راموس در این رابطه گفت:" واقعا نمی‌توانستیم بیش از این برای رسیدن به امارات منتظر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در اینجا خود یک امتیاز بزرگ است و ما فرصت این را داریم که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. حالا باید به شرایط پس از پرواز عادت کنیم و تلاش کنیم که ششمین قهرمانی خود در جام باشگاه‌های جهان را به دست آوریم. با انگیزه و تلاش بسیار برای کسب این عنوان می‌جنگیم. این فرصتی برای ماست که یک جام دیگر برای هوادارانمان کسب کنیم. پس از یک بازی عالی مقابل سویا، انگیزه زیادی داریم و حس خیلی خوبی در حال حاضر داریم. باید این ثبات و تناسب را حفظ کنیم."

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم) سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم)

دیگر خبرها

  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • (ویدئو) بارش تگرگ در امارات
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی