Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@18:32:40 GMT

زجرکش کردن یک مرد با کلنگ و آتش + فیلم تکاندهنده

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۳۹۹۵

زجرکش کردن یک مرد با کلنگ و آتش + فیلم تکاندهنده

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک هندوی افراطی مرد مسلمان 50 ساله را در نقطه ای دور افتاده از راجستان با کلنگ کشت و سپس جسد او را به آتش کشید!

حجم ویدیو: 14.15M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13

یک هندوی افراطی به نام شامبو لاریگار در راجستان، مرد مسلمان 50ساله به نام افرازول محمد که پدر سه دختر بود را در میدانی خارج از شهر به طرز فجیعی زجرکش کرد، در حالی که برادرزاده 14ساله لاریگار از این لحظات تکان دهنده فیلم می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ویدئویی که توسط برادرزاده این مرد فیلمبرداری شده بود، قربانی را می‌بینیم که به شکلی هولناک توسط این مرد سنگدل و افراطی به قتل Murderمی‌رسد.
شامبو لاریگار پس از اینکه با کلنگ به جان مرد نگون بخت افتاد، او را با چند ضربه متوالی از پا در آورد و جسدش را مقابل دوربین به آتش کشید. سپس مقابل دوربین ایستاد و در حالی که با دستش به جنازه اشاره می کرد، این کلمات را به زبان آورد: اگر شما هم از آئین هندو خارج و مسلمان شوید، به همین سرنوشت دچار خواهید شد.
پلیس هند پس از دستگیری این مرد گفت: شامبو لاریگار 40 سال سن دارد که یک روز قبل از دستگیری، در حساب اینستاگرام Instagram خود ویدئویی از یک جنایت Crime بزرگ را به اشتراک گذاشته بود.
روزنامه هندوستان تایمز نیز در این باره نوشت که لا ریگار از مدت ها قبل افرازول محمد را زیر نظر داشته است.
مانجو کومار مفتش هندی تاکید دارد که هنگام مشتعل شدن بدن قربانی، او کاملا بی جان بوده و قبل از آن با ضربات کلنگ از پا در آمده که بعدا توسط عابران پیاده جنازه اش کشف شد.
بنا بر گزارش روزنامه « Indian Express» رجینا خاتون دختر قربانی سوخته اعلام کرد:بی صبرانه در انتظار به دار آویخته شدن قاتل The Murderer پدرم هستم تا جان دادن او را در میدان شهر تماشا کنم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ادعاهای اخیر مهدی نصیری در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی که خواستار آن شده بود اپوزیسیون شکاف بین مصطفی تاج‌زاده و رضا پهلوی را با یک اتحاد پر کنند، با واکنش هایی همراه شده است. او مدعی است که پادشاهی مشروطه و جمهوری‌خواهی می‌توانند متحد شوند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به مواضع اخیر مهدی نصیری، گفته بود؛ «گرچه عبور این فاصله از سوی آقای نصیری موجب تعجب است ولی خیلی هم فوری رخ نداده است و چند سال طول کشیده است. این پدیده در میان جناح اصولگرایان حاکم مسبوق به سابقه است و تا کنون افراد زیادی این مسیر را رفته‌اند. علت هم این است که آنان از نزدیک شاهد موارد بی‌صداقتی یا توطئه‌چینی و دودوزه‌بازی و در نهایت عمق اندک افکار در آن سو هستند. ابتدا خود را توجیه می‌کنند و می‌گویند انشاالله گربه است ولی وقتی زیاد شد از درون خالی می‌شوند و کافی است یک تجربه منفی شخصی هم پیدا شود و به یکباره از آنها عبور نمایند.»

عناصر تندرو هیچوقت در یک موقعیتی ثابت نمی مانند

در همین راستا، عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، با اشاره به مواضع اخیر مهدی نصیری به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «خیلی تمایل ندارم که به ایشان بپردازم اما به طور کلی نباید از یک تجربه غافل شد. عناصر تندرو هیچ‌وقت در یک موقعیت ثابت نمی‌مانند، یعنی در هر زمینه‌ای نوسانات آنان بسیار افراطی است و به همین دلیل به هیچ‌وجه مورد اعتماد واقع نمی‌شوند. هیچ‌کسی نمی‌تواند تضمین کند که یک عنصر تندرو افراطی در یک موقعیت و یک موضوع باقی بماند.»

نصیری با خاتمی که نماینده رهبری در کیهان بود بی ادبانه برخورد می کرد

وی ادامه داد: «قطعا این موضوع در جامعه زیان‌بار است زیرا مخرب و تخریب‌کننده روابط هستند. به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که رای برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر. هیچ‌کسی نمی‌تواند به این‌ها اعتماد کند؛ به همین دلیل مدام تندتر و تندتر شده و سعی می‌کنند جایی را برای خودش بیابند و طبیعتا سرنوشت خوبی پیدا نخواهند کرد. عناصر افراطی که از ایران رفتند، ابتدا حرفشان این بود که ایران به اندازه کافی نسبت به آمریکا موضع پررنگ ندارد، اما یواش یواش که در تقابل با نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند، در افراط غرب‌گرایی با صهیونیست‌ها که افراطی‌ترین نژادپرستان نظام حاکم در جهان هستند، پیوند خوردند.»

هیچ کسی نمی تواند به نصیری اعتماد کند

سلیمی‌نمین، با بیان اینکه این افراد حاضر هستند بالاترین جنایات را برای رژیم صهیونیستی انجام بدهند تا غرب آنان را بپذیرد و مواضع ضدغربی گذشته‌شان فراموش شود، گفت: «آقای نصیری مجبور است که این‌ کار را برای فراموش شدن مواضع تند و افراطی خود در گذشته انجام دهد. روز به روز مواضع افراطی‌تری اتخاذ خواهد کرد تا اینگونه پذیرفته شود. هیچ‌کس نمی‌تواند به او اعتماد کند و در این وادی بیشتر سقوط خواهد کرد. بنابراین، فاجعه‌ای رخ خواهد داد که در رابطه با منافقین و سایر نیروهای افراطی رخ داد.»

تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت

این چهره سیاسی اصواگرا با اشاره به مواضع گذشته مهدی نصیری گفت: «قبلا مواضع افراطی داشتند الآن تفریطی. ایشان بر این باور بود که زن برای لذت‌بخشی به مرد آفریده شده است. هرچی به ایشان گفته می‌شد که این دیدگاه با نظر اسلام نمی‌خواند و نظرات امام خمینی(ره) و رهبری این‌گونه نیست، حرف خودش را می‌زد. در بحث تکنولوژی هم یک دیدگاه بسیار عقب‌افتاده داشت که این‌ها نشانه مدرنسیم است و نباید استفاده کنیم.»

وی افزود: «چنین فردی برای اینکه گذشته خودش را ترمیم کند، مجبور است که در وادی نقطه مقابل تندروی بیشتری کند و تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت. ولی مطمئنا هیچ‌کسی به او اعتماد نخواهد کرد، غرب و عناصر غرب‌زده هم به اعتماد نخواهند کرد. اینکه امروز به طرف رضا پهلوی که خود ایرانیان خارج از کشور او را لاابالی می‌دانند، رفته تا اعتبار و جایگاهی کسب کند، چنین مسئله‌ای برای گذشتگاه محقق نشد که درباره ایشان محقق شود. به تجریه دیگران هیچ‌توجهی قرار نیست داشته باشد.»

به نصیری گفتم حرف های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین با اشاره به مخالفت‌های اصلاح‌طلبان با مواضع اخیر مهدی نصیری خاطر نشان کرد: «شما یک وقتی جریان اصلاح‌طلب را نقد می‌کنید، اشکالی ندارد و خوب است، یک عده‌ هم اصولگرایان را نقد می‌کنند و بسیار خوب است اما هتاکی و حرمت‌شکنی هرگز نقد نیست. در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کارهای هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

اصلاح‌طلبان پرچم‌داری و میدان‌داری مهدی نصیری را نخواهند پذیرفت

وی ادامه داد: «یعنی خلاف اخلاق برای تخریب. ما باید تفاوت بین نقد و تخریب را متوجه باشیم. آقای نصیری با این گذشته از سوی اصلاح‌طلبان مورد پذیرش قرار می‌گیرد؟ یک موقعیت برتری می‌خواهد رقم بزند آیا مورد پذیرش قرار می‌گیرد؟ خیر. امکان دارد از او برای بهره‌برداری تبلیغانی شود اما این موضوع با اعتماد کردن فرق دارد. هرگز کسی به او اعتماد نخواهد کرد و راه به او نخواهند داد.»

وی افزود: «اصلاح‌طلبان اگر قرار باشد موضع بگیرند، شخصیت‌هایی را دارد اما اینکه ایشان پرچم‌داری و میدان‌داری کند را نخواهند پذیرفت و برای تخریب رقیب سیاسی بهره خواهند برد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901687

دیگر خبرها

  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • فیلم| رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!