Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:50:03 GMT

خبرهای کوتاه از جنوب استان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۴۳۱۳

خبرهای کوتاه از جنوب استان

جیرفت - ایرنا - برگزاری طرح رزمایش ترافیکی زمستان 96 در شهرستان جیرفت و دستگیری 16 متهم تحت تعقیب از جمله خبرهای جنوب استان کرمان است.

**طرح رزمایش ترافیکی زمستان 96 در شهرستان جیرفت برگزار شد
معاون برنامه ریزی فرمانداری جیرفت در طرح رزمایش ترافیکی زمستان 96 در این شهرستان گفت: رزمایش ترافیکی زمستان با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال تغییر ناگهانی جوی و برودت هوا ناشی از بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و سردسیر، بروز حوادث غیرمترقبه در راهها از جمله کولاک، ریزش کوه، آب گرفتگی معابر، تخریب پلها و انسداد راهها برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میثم یزدان پناه ابوسعیدی افزود: رزمایش ترافیکی زمستان به منظور تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در تمام معابر برون شهری در زمان تغییرات وضعیت جوی و بارشها و مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای، پلیس راهور، اورژانس و سایر دستگاه های دخیل در این طرح با به نمایش گذاشتن تجهیزات در نظر گرفته شده، آمادگی خود را برای حضور در جاده های کشور نشان دادند.
**دستگیری 16 متهم تحت تعقیب و توقیف 31 دستگاه وسیله نقلیه افراد متخلف در جیرفت
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 16 متهم تحت تعقیب و توقیف 31 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.
سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، ماموران پلیس از نقاط جرم خیز و آلوده طی 48 ساعت گذشته بازرسی به عمل آوردند.
وی ضمن تقدیر از همت مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان پلیس جیرفت افزود: در این طرح 16 متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی دستگیر و 10 دستگاه خودرو متخلف و دارای پلاک مخدوش به پارکینگ منتقل و شیشه دودی 18 دستگاه خودرو در محل امحاء شد.
وی کشف پنج فقره سرقت و دستگیری سه سارق را از دیگر توفیقات این طرح 48 ساعته عنوان کرد و گفت: 21 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه عنوان کرد.
**رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان فاریاب مشخص شدند
کرامت شکوهی در نشست انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان فاریاب به عنوان رئیس شورای اسلامی این شهرستان انتخاب شد.
جنوب استان کرمان از شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبارجنوب با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/7429/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت