Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:13:36 GMT

امیر قلعه‌نویی به دنبال جذب سینا عشوری است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۴۵۲۷

امیر قلعه‌نویی به دنبال جذب سینا عشوری است

سرمربی ذوب‌آهن قصد جذب هافبک تراکتورسازی را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته خبر کنار گذاشتن چند بازیکن تراکتورسازی توسط گل‌محمدی خبرساز شد و محمد ابراهیمی و سینا عشوری اعلام کردند سرمربی تیم آنها را کنار گذاشته‌ است.

در همین راستا خبر می‌رسد امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن بعد از اینکه متوجه شد عشوری از تراکتورسازی جدا شده است با او تماس گرفته و خواسته در صورت تمایل به این تیم برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشوری پیش از حضور در تراکتورسازی بازیکن ذوب‌آهن بوده و در تبریز هم ۲ سال زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده و رابطه خوبی میان‌شان وجود دارد.

قلعه‌نویی پیش از این هم در ابتدای فصل خواهان سینا عشوری بود ولی به دلیل مشکلات باشگاه تراکتورسازی و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات از خرید او انصراف داد ولی حالا که خود تراکتوری‌ها عشوری را نمی‌خواهند، ذوبی‌های برای جذبش وارد عمل شده‌اند.

پیش از این جذب ۳ بازیکن ذوب‌آهن توسط تراکتورسازی به عنوان سرباز حاشیه‌هایی به همراه داشت و دو باشگاه را وارد چالش جدی کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیکرز به دنبال تغییر سرمربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از ناکامی تیم پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در فصل جاری لیگ NBA، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به همکاری با سرمربی فعلی خود پایان داده و نیمکت سرمربیگری این تیم را دستخوش تغییر کنند.

باشگاه لیکرز که در فصل جاری نتوانست با سرمربیگری داروین هم نتایج خوبی را کسب کند، پس از بررسی گزینه‌های مختلف جیسون کید را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مد نظرش برای جانشینی معرفی کرد.

کید هم‌اکنون به عنوان مربی تیم دالاس‌ ماوریکس در حال فعالیت است و باید دید آیا سران باشگاه لیکرز می‌توانند مقدمات حضور این مربی سرشناس را در تیمشان فراهم کنند یا خیر.

گفته می‌شود که جیسون کید و لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم لیکرز، ارتباط خوبی با هم دارند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که کید پیشنهاد لیکرز را قبول کند.

دیگر خبرها

  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی