Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@03:27:29 GMT

نگذاریم منادیان بد اخلاقی مشتری پیداکنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۴۸۶۲

نگذاریم منادیان بد اخلاقی مشتری پیداکنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی در مراسم یاد بود اولین امام جمعه شهر اهرم مرحوم حجت الاسلام سید مهدی مطهری  و در جمع مردم شهر اهرم تنگستان گفت: در آیات و روایات متعدد اینگونه استنباط می شود که جهان در دو منطقه ظلمت و نور تقسیم شده است و همه انسانها یا در محیط ظلمانی  و یا در عالم نور زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این نور و ظلمت در کلام وحی و قران کریم بسیاتر ذکر شده  و خدای تبارک و تعالی همواره فرموده اند که مومنین از ظلمت به سمت نور نقل مکان می کنند و این در مورد کفار برعکس است و آنها از مسیر نور به سمت تاریکی منتقل می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: خدای رحمان  بر قلب هر کسی که بخواهد نور می تاباند و این از الطاف الهی است.

حجت الاسلام دشتی افزود: انسانهای عارف و عالم  در این دنیا کسانی هاستند که به جهان نور می دهند  و هخاصیت آنها روشنایی است که هر کس در جهل و ظلمت به سر برده و هدف را گم کرده و حقیقت ر نمی یابند به واسطه علما هدایت شده  و موجب آرامش انسانها می شوند.

وی خاطر نشان کرد: انسانهای متحیر و سرگشته ملجا اطمینان دهنده می خواهند و آن به حقیقت علما دین هستند  و انسانها بایستی این را فراموش نکنند که هرچه از این مراجع نورانی دوری کنند به سوی بدبختی ها و ظلمت ها کشانده خواهند شد و آنجا جمعه ای خواهد شد که عادت به گناه پیدا مکی کند و روی خوشبختی را نخواهد دید.

دشتی تاکید کرد: منابع شیطنت و پمپاژظلمت و معصیت مردم را به سمت تاریکی می برند و اگر این وضعیت ادامه پیداکند انسان از نور و معنویت گریزان شده و نتیجه آن خلوت شدن محیط های مذهبی و مساجد ما خواهد بود وبه دنبال آن علما در آن جامعه منزوی گشته و منادیان بد اخلاقی و ظلمت مشتری پیدا می کنند و این عاقبت خوبی برای جامعه اسلامی نیست.

وی ضمن تقدیر از دفتر امام جمعه اهرم از برپایی مراسم یاد بود اولین امام جمعه شهر اهرم حجت الاسلام مطهری  وبا اشاره به شخصیت علمی  و تقوای این عالم فرهیخته گفت: مطهری اهل علم و فضیلت بود و در تنگستان، دشتی و حتی مرکز استان آنگونه که می بایست شناخته نشد.

حجت الاسلام دشتی بیان داشت: این بزرگوار در بحث سخنرانی و هدایتگری و چه در مسائل علمی کم نظیر بود و آنگونه که حق او باشد ادا نشد  چرا که تمام عمر خود  را در راه انقلاب  از ابتدا تا به امروز صرف کرد و با تمام زندگی سراسر علم و اخلاقی که داشت هرچه نزد ما معروف نبود ولی با زندگی که داشت معروف در درگاه الهی شد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده پنجشنبه شب در تجمع مردم اهرم در حمایت از عملیات «وعده صادق» عنوان داشت: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جهوری اسلامی ایران در سوریه با پاسخی محکم و غرورآفرین سبب شادی همه مسلمانان به ویژه خانواده معظم شهدا شدند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: این خروش سپاه اسلام در چند روز گذشته از ظلم و ستمی است که نه یک روز و دو روز و نه یک سال و دو سال نه یک دهه و دو دهه و نه یک شهر و نه یک مملکت بلکه ده‌ها سال است که این غده سرطانی (صهیونیستی) بر همه بشریت نه فلسطین تنها بلکه بر دنیای اسلام و بر همه بشریت ظلمی روا داشته و با همه این سختی‌ها و مررات ها این سپاه اسلام در پانزده مهر ماه (هفت اکتبر) در ۷ ماه گذشته فشاری که صهیونیست بر دنیای اسلام تحمیل کرده شروع جنگی بود برای حذف رژیم صهیونیستی که انجام شد.

وی با بیان اینکه حماس در عملیات طوفان الاقصی کار بزرگی انجام داد که ابعاد آن با گذر زمان برای مردم دنیا روشن‌تر می‌شود افزود: پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق، اُبهت پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و پوچ بودن آن را به رخ جهانیان کشید.

پهلو زاده با اشاره به اینکه «طوفان الاقصی» ضربه محکمی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و ضربه ایران به این رژیم در عملیات مهم وعده صادق نیز کمتر از آن نبود خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند، مسلمان و مؤمن با برخورداری از ارتش و سپاه متدین در کنار آنها قرار دارد و از کشورها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: ستم و ظلم، نسل کشی‌ها، کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی جز با قیام، خون و جهاد مسلمانان پایان نخواهد پذیرفت.

وی یاد آور شد: آمریکا اعتراف کرد که حتی فکر آن هم نمی‌کردند پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در این سطح باشد و مادر این اجتماع به دشمنان می‌گوئیم که اگر آمریکا و اسرائیل بخواهد نسبت به عملیات سپاه پاسخی داشته باشند باید بدانند که با پاسخ محکم‌تر و شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد که حتی به تصورشان هم نمی‌رسد.

کد خبر 6082201

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهر اهرم در حمایت از عملیات وعده صادق
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • هوش مصنوعی: دوران گذار از مزیت به ضرورت
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی