Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@12:18:17 GMT

طرح امداد و نجات زمستانی در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۲۱۳

طرح امداد و نجات زمستانی در قزوین آغاز شد

به گزارش ایرنا، این طرح با برگزاری رزمایش نیروهای دستگاه های امدادی در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان آغاز شد.
نیروهای امدادرسان جمعیت هلال احمر، پلیس راه، فوریت های پزشکی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، امدادخودرو، راهداری و حمل و نقل شرکت کردند.
فوریت های پزشکی با 10دستگاه آمبولانس و 25نیروی عملیاتی، جمعیت هلال احمر با 25خودروی سبک و سنگین و 50نیروی عملیاتی، آتش نشانی با هفت دستگاه خودرو و 25 نیروی عملیاتی و راهداری با 25 دستگاه ماشین آلات از جمله دستگاه های شرکت کننده در این رزمایش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح امداد و نجات زمستانی با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری با هدف امدادرسانی به موقع و مناسب به حادثه دیدگان در مسیرهای ارتباطی تا پایان تعطیلات نوروز در قزوین ادامه خواهد داشت.
اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین مسئولیت هماهنگی و پیشبرد امور ستادی مربوط به دستگاه ها و نهادهای امدادرسان را برعهده دارد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار داشت: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.
کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.
رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.
این مسوول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی