Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار سیدجعفرحسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه املش گفت: ۹۷ نفر از دانش‌آموزان دختر املشی از مدارس شبانه‌روزی فاطمیه، نرجسیه و نمونه دولتی شایستگان، حضرت رقیه(س) شبخوسلات و کوثر به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این اردو به‌مدت پنج روز بوده که موقع رفت یک شب را در اردوگاه همدان سپری و روزبعد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و پس از زیارت یادمان‌ها و تجدید میثاق با شهدای عزیز دفاع مقدس در شلمچه، یادمان دوکوهه، اروندکنار، آبادان و هویزه، یک شب را در اردوگاه دوکوهه استقرار می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرهنگ حسینی در بدرقه این دانش‌آموزان در سخنانی، اظهار کرد: شما عزیزان قدم به جایگاه و خاکی می‌گذارید که شهدا و رزمندگان برای دفاع از وطن و حفظ ناموس این ملت ازهمه هستی خود گذشتند تا نگذارند دشمن به خاک پاک وطن تجاوز کند و ما باید قدردان آن رشادت‌ها باشیم. این شهدا اگر نبودند سرنوشت کشورمان مثل عراق، سوریه و یمن فعلی می‌شد. این لحظات گران‌بها را قدر بدانید و در یادمان‌های شهدا، ما و همه رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی را دعا کنید.

الیاس عبداله‌پور

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور