Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:57:14 GMT

بخاری نفتی چکه ای در مدارس خراسان رضوی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۴۹۷

بخاری نفتی چکه ای در مدارس خراسان رضوی وجود ندارد

مشهد- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بخاری نفتی چکه ای از مدارس سطح این استان بطور کامل حذف شده است. هم اینک پنج هزار و 243 دستگاه بخاری نفتی موجود در مدارس از نوع استاندارد و امن است.

جاسم حسین پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا 11به وجود هزار و 804 شعله بخاری گازی در مدارس خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: همه سامانه های گرمایشی موجود در مدارس ایمنی و استانداردهای لازم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اطلاعیه ها و دستورالعملهای ابلاغی به مدارس ضرورت کنترل وسایل گرمایشی یادآوری شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی استاندارد سازی وسایل گرمایشی را در قالب نصب پکیج و رادیاتور مهمترین برنامه این اداره کل اعلام و بیان کرد: البته در برخی مدارس که دارای کلاس به تعداد انگشت شمار هستند نصب موتورخانه منطقی نیست لذا با خرید و واگذاری بخاریهای گازی و ایمن تلاش شده تا این کمبود جبران شود.
وی ادامه داد: طی نیمه نخست امسال در 200 مدرسه با هزینه 90 میلیارد ریال سامانه گرمایشی استاندارد نصب شده است.
حسین پور به تلاش دولت در اجرای پروژه های استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس اشاره و بیان کرد: از سال 92 تا پایان نیمه نخست امسال 2 هزار و 801 پروژه با هزینه 1300 میلیارد ریال در این زمینه در خراسان رضوی اجرا شده است.
خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده و دارای 7500 ساختمان آموزشی است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد