Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:43:41 GMT

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۵۶۲

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

ارزش کل شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت که ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر را شامل می‌شود، در مقطع واگذاری ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال و ارزش روز این سهام ۵۶۸ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

به گزارش مشرق، طبق قانون تا کنون 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته‌اند که اصطلاحا به آنها شرکتهای سرمایه‌پذیر گفته می‌شود.

بر این اساس نگاهی به ارزش سهام شرکتهای پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از میان این 49 شرکت سرمایه‌پذیر، تعداد 35 شرکت بورسی و 14 شرکت غیربورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها به ترتیب 227 هزار و 825 میلیارد ریال و 38هزار و 538میلیارد ریال عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی 49 شرکت سرمایه‌پذیر حاضر در پرتفوی سهام عدالت دارای ارزش و قیمت قطعی هستند و هیچ شرکتی که دارای قیمت تقریبی و یا غیرقطعی باشد در سبد سهام عدالت وجود ندارد.

این گزارش می‌افزاید: ارزش کل شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت که 49 شرکت سرمایه‌پذیر را شامل می‌شود نیز در مقطع واگذاری 266 هزار و 363 میلیارد ریال است که ارزش روز این سهام حدودا 568 هزار میلیارد ریال می باشد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد

به گزارش خبرنگار مهر بازار بورس امروز در اخرین روز معاملاتی هفته با افت ۳۹۰۱ واحد به کار خود پایان داد و شاخص کل به عدد ۲,۲۶۴,۹۲۴ رسید.

همچنین شاخص هم وزن نیز با ۴۲ واحد رشد به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

از نمادهایی که امروز موجب افت شاخص کل شدند می‌توان به نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل و شستا اشاره کرد.

با کاهش حجم معاملات سهام و حق تقدم سهام به ۶.۵ میلیون برگه در بازار روز جاری، ارزش معاملات خرد رقم دو هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان را ثبت کرد. همچنین حقیقی‌های بازار نیز روند خروج سرمایه از بازار را ادامه دادند تا خالص خروج پول حقیقی از بورس امروز به ۲۱۴ میلیارد تومان برسد.

در معاملات امروز نماد فن افزار بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن ۹۲ میلیارد تومان بود.

پس از فن افزار، ثفارس بیشترین ارزش معاملات را داشت و شستا رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن، دو نماد کرومیت و فملی در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات نیز سهام شستا با تعداد ۵۵۴ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۶۴ سهم در صدر قرار گرفته است. ذوب در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به وبملت تعلق داشت. دو نماد کرمان و وتجارت نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

در معاملات چهارشنبه، ۵۸ نماد صف خرید داشتند و ۴۲ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۲ درصدی به ۲۴۹ میلیارد تومان رسید.

کد خبر 6094265 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست