Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، «دون بِیر»، قانونگذار دموکرات آمریکا از اینکه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور حدود 8 ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کند انتقاد کرد و گفت: اگر مردم آمریکا هم همین کار را می کردند، از کار اخراج می شدند.

دون بیر در حساب توییتر خود نوشت: «به گفته مشاوران ترامپ، او روزانه 4 تا 8 ساعت را صرف تماشای تلویزیون می کند و حتی بیشتر روزهایش را هم به بازی گلف می پردازد! اگر مردم آمریکا هم همینقدر از زمان خود را صرف چنین کارهایی می کردند شغل خود را از دست می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در واقع این قانونگذار آمریکایی به گزارش روزنامه نیویورک تایمز که روز گذشته منتشر شد، اشاره کرد. نیویورک تایمز روز گذشته با استناد به مشاوران و دوستان دونالد ترامپ، اطلاعاتی جالب درباره عادات روزانه رئیس جمهور آمریکا منتشر کرد و نوشت که دونالد ترامپ بین 4 تا 8 ساعت از روز را صرف تماشای تلویزیون می کند.

دون بیر پیش از این هم از گلف بازی کردن های مکرر ترامپ در عمارت های اعیانی اش همزمان با وقوع توفان ماریا در پورتوریکو، انتقاد کرده بود.

 عادت های جالب رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید بیشتر

انتهای پیام/

انتقاد نماینده آمریکایی از تلویزیون تماشا کردن ترامپ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به قانون تبدیل شد. با این لایحه آمریکا بیش از ۹۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان کمک مالی و نظامی می‌کند.

محدودیت شبکه اجتماعی تیک‌تاک که در پوشش این لایحه در سنا تصویب شد و به امضای بایدن رسید، موردتوجه رسانه‌ها و شهروندان آمریکایی قرار گرفته است.

مالک تیک‌تاک ۹ ماه فرصت دارد سهامش را به آمریکایی‌ها بفروشد وگرنه در آمریکا مسدود می‌شود. تیک‌تاک ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد و مقامات آمریکایی به دلیل سهام ۲۰ درصدی شرکت بایت دنس که مالک چینی دارد، این سکو را خارجی و برای آمریکا خطرناک می‌دانند.

گفت‌وگو با سالار واعظی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟