Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@19:50:09 GMT

انتصاب محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزیر صمت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۸۲۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفیرا به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم محمد شریعتمداری آمده است:

نظر به تعهد،تخصص و تجارب نظارتی و مدیریتی ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات " وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط شرعی و قانونی انجام وظیفه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارد نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل های موجود در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام کامل و شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ، موفق و سرافراز باشید.

گفتنی است نجفی پیش از این، سالها در نهادهای نظارتی ،اجرایی و مدیریتی مشغول به خدمت بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد