Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@07:49:56 GMT

خراسان رضوی؛دریافت بیشترین بودجه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۰۶۲

خراسان رضوی؛دریافت بیشترین بودجه

پول نیوز-سمنان کمترین بودجه و تهران بیشترین بودجه را از لایحه سال  97 دریافت می‌کنند. سمنان 7 میلیون ریال و تهران 64 میلیون ریال سهم در پول ملی کشور دارند.

این در حالی است که خراسان رضوی بعد از پایتخت و در جایگاه دوم ایستاده و بیشترین بودجه را دریافت می‌کند. این استان، با ۱۱۸ هزار و ۸۵۴ کیلومتر مربع مساحت به عنوان چهارمین استان بزرگ کشور بیشترین بودجه را، 51 میلیون ریال بودجه دریافت می‌کند و این اعداد به این معناست که خراسان رضوی تنها 20 درصد کمتر از تهران دریافتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوزستان هم تنها با یک میلیون ریال کمتر بیش از 50 میلیون ریال دریافتی دارد. بعد از خوزستان هم، فارس، اصفهان و مازندران به عنوان کلانشهرهای بعدی ایستاده‌اند.

انتهای جدول اما، سمنان ایستاده است. همسایه شرقی تهران کمترین بودجه را دریافت می‌کند. البته اوضاع همسایه غربی پایتخت مشابه سمنان است. قزوین تنها 10 میلیون ریال در سال بودجه دریافت می‌کند.

در میانه‌های جدول هم نام هرمزگان به چشم می‌خورد. این استان جنوبی کشورمان با وجود مجاورت در کنا دریا، 16 میلیون ریال بودجه برایش در نظر گرفته شده است.
 



منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران