Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات نوزدهمین روز آذر ماه سال جاری با 353 واحد رشد به پله 91 هزار و 525 واحدی رسید. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۵۳ واحد رشد به پله ۹۱ هزار و ۵۵۲ واحدی رسید. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۵۳ واحد رشد به پله ۹۱ هزار و ۵۵۲ واحدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در معاملات امروز تعداد یک و ۱۷۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ۲۵۴ هزار ریال در بیش از ۹۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۱۳ واحد، شاخص آزاد شناور ۵۰۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۲ واحد، شاخص بازار اول با ۳۹۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۰. ۵۸ اُفت همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، ماشین سازی اراک، فولاد مبارکه اصفهان، داده گستره عصر نوین-های وب، پارس خودرو با روند صعودی و نماد آلومینیوم ایران با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۴ واحدی به پله ۱۰۲۲ واحدی صعود کرد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۷۸۸ هزار و ۶۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال در بیش از ۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای شرکت آهن و فولاد ارفع، آتیه داده پرداز، پالایش نفت لاوان و صنایع فولاد آلیاژی یزد با روند منفی و نمادهای گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرآوری زغال سنگ پروده طبس با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شاخص کل بورس در پایان معاملات روز یک شنبه با افت 11 هزار واحدی به  محدوده 2 میلیون و 196 هزار واحدی رسید.

امروز 55 هزار معامله انجام شد و ارزش کل معاملات بالغ بر 8 همت بود. ارزش معاملات سهام و صندوقها حدود 3 همت بوده است.

معاملات روز یک شنبه با دامنه محدود شده مثبت و منفی یک درصد انجام شد.

در معاملات امروز شاخص هم وزن نیز کاه 2هزار و 600 واحدی داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • شاخص بورس امروز ۲۷ فروردین/رشد ۱۰ هزار واحدی
  • شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی
  • بورس کاهشی شد | افت ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحدی شاخص کل
  • بورس ریخت؛ سهامداران همچنان ناامید هستند
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه