Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:43:37 GMT

فعالیت ۱۹۲ مدرسه ورزش در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۲۴۷

فعالیت ۱۹۲ مدرسه ورزش در سراسر کشور

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش از فعالیت ۱۹۲ مدرسه ورزش در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پانا، حسین بابویی در خصوص فعالیت مدارس ورزش، اظهار کرد: اکنون در کشور ۱۹۲ مدرسه ورزش داریم این در حالی است که برای هر استان ۶ مدرسه ورزش سهمیه در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: طبق برنامه ششم بنا داریم ۱۹۲ مدرسه ورزش را از نظر تجهیزات و نیروی انسانی تامین کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند در این مدارس به تندرستی کامل دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: قصد داریم مدارس ورزش را به پایگاه‌های علمی و استعدادیابی در سراسر کشور تبدیل کنیم این موضوع در کنار وجود ۳ هزار فضای ورزشی است. بابویی با بیان اینکه مدارس ورزش و فضاهای استعدادیابی زمینه فعالیت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم از فضاهای ورزشی نهایت بهره‌وری را در جهت شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان ببریم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند