Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش 100 درصدی پلیس در 29 استان و 100 گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.

ایران آنلاین / سردار تقی مهری در رزمایش طرح زمستانه پلیس که صبح امروز با حضور دستگاه‌های مختلف در پیست اسکی آبعلی برگزار شد اظهار کرد: امروز طرح زمستانه پلیس راهور با اجرای این رزمایش آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرحی که تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت و هدف از آن برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت‌رسانی به تمامی کاربران ترافیک است.

وی با بیان اینکه 29 استان برف‌گیر در کشور داریم، گفت: همکاران من در محورهای تمامی این استان‌ها در آماده‌باش خواهند بود، همچنین 100 گردنه برف‌گیر شناسایی شده که عوامل پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی به شکل ویژه در آن مستقر خواهند بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از شهرها نیز جزو شهرهای برف‌گیر محسوب شده و باید تدابیر ترافیکی در آن اتخاذ شود ادامه داد: علاوه بر جاده‌ها شهرهایی که برف‌گیر هستند نیز طرح ترافیکی ویژه زمستانه را خواهند داشت.

سردار مهری با اشاره به عملیات‌های گذشته و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس در سال جاری اظهار کرد: طرح نوروزی، طرح تابستانه، طرح بازگشایی مدارس، طرح اربعین و طرح ترافیکی زمین لرزه کرمانشاه جزو طرح‌هایی بود که پلیس اجرا کرد و این بار نیز در آستانه اجرای دیگر از طرح زمستانه قرار داریم که لازم است این طرح با آمادگی صددرصد انجام شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز دو خط قرمز پلیس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی است، گفت: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که 37 درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

سردار مهری همچنین از کاهش حدود 7 درصدی جانباختگان طرح زمستانی سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد و گفت: حتی یک کشته برای ما زیاد است و ما به دنبال کاهش تلفات هستیم البته همه باید دست به دست هم دهند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم

صلاح الدین محمدی اظهار کرد: گردنه تته از آبان ماه سال گذشته به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: عملیات بازگشاییاین گردنه از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به ۸ متر نیز رسیده است، اضافه کرد: ۵ کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و شهرستان پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • استمرار برفروبی در گردنه تته
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز