Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان گفت: عده‌ای سعی در شایعه پراکنی در خصوص بازنشستگی امام جمعه بخش گلستان دارند، درحال این بازنشستگی حتی زمان مشخصی هم ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه به فرمایش آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه "ستادهای نماز جمعه قرارگاه‌های فرهنگی هر شهر و شهرستان می باشند"، بیان داشت: در ستاد نماز جمعه بخش گلستان سعی کرده‌ایم تا در حد امکان به این سخن مقام معظم رهبری عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ستاد نمازجمعه بخش گلستان فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌‌ای در طول این مدت انجام داده است، تبیین کرد: در طول دو سالی که در این سمت فعالیت دارم، از تمامی ارگان‌های فرهنگی، هیئات، بسیج، سپاه و هرشخصی از اصحاب فرهنگ که کاری در زمینه‌های مختلف از دستشان برمی آمد، دعوت به همکاری کرده‌ایم و به لطف خداوند تا به امروز این فعالیت‌ها بازتاب‌های قابل قبولی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی همچنین در خصوص بازتاب فعالیت‌های ستاد نماز جمعه بخش گلستان، اذعان داشت: ستاد نماز جمعه گلستان در استان تهران مقاوم نخست را دارا می باشد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان نیز به شکل مشترک جزو ائمه جمعه تراز اول کشور قرار گرفته است.

وی در ادامه باتاکید بر تلاش ستاد نماز جمعه بخش گلستان برای مطرح و حل نمودن مشکلات شهرستان بهارستان، اظهار داشت: در طول مدت زمان خدمتم به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه گلستان، پنج بار با رادیو استان تهران مصاحبه داشته‌ام که در این مصاحبه‌ها مشکلات شهرستان را منعکس کردم و بارها از مسئولان شهرستانی برای شرکت در جلسه‌های پرسش و پاسخ پس از نماز جماعت دعوت کرده‌ایم.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان در رابطه با شایعات پیرامون جابه‌جایی امام جمعه گلستان، تشریح کرد: متاسفانه بعضی از افراد فرصت طلب همیشه به دنبال این هستند که جابه‌جایی مسئولان را با ایجاد موج و شایعه بزرگ کنند درحالی که این جابه‌جایی‌ها که یک امر طبیعی است.

وی درپایان باتوجه براینکه حجت الاسلام والمسلمین صفایی خود تقاضای بازنشستکی کرده‌اند، افزود: باعنایت به اینکه سن امام جمعه بخش گلستان به سن بازنشستگی رسیده است و سابقه‌اش نیز پر می باشد، خود شخصاً تقاضای بازنشستگی کرده است و هیچ شخصی در بازنشستگی امام جمعه بخش گلستان دخالتی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمازگزاران نماز جمعه تهران (۳۱ فروردین)، بعد از اقامه نماز در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد