Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزده تیم راه یافته به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، تا دقایقی دیگر حریفان خود را خواهند شناخت.

طرفداری- پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017، قرعه تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت مشخص خواهد شد. قرعه کشی ساعت 14:30 در نیون سوئیس انجام می شود. 

اطلاعات مربوط به قرعه کشی 

در این مرحله از مسابقات، تیم هایی که در مرحله گروهی با یکدیگر هم گروه بوده اند، در مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر روبرو نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های هم وطن نیز به یکدیگر برخورد نخواهند کرد. همچنین تیم های هم سید، نمی توانند با هم روبرو شوند. برای مثال، امکان رویارویی یوونتوس و بایرن مونیخ که هر دو،  تیم دوم گروه خود بودند، وجود ندارد. علاوه بر آن، تیم های سرگروه، در بازی برگشت میزبان خواهند بود. 

دور رفت مسابقات در روز های 13 و 14 و 20 و 21 فوریه برگزار خواهد شد و دور برگشت، در روز های 6 و 7 و 13 و 14 مارس برگزار می شود. 

فهرست تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی سرگروه ها: منچستریونایتد (انگلیس) پاری سن ژرمن (فرانسه) رم (ایتالیا) بارسلونا (اسپانیا) لیورپول (انگلیس) منچسترسیتی (انگلیس) بشیکتاش (ترکیه) تاتنهام (انگلیس) تیم های دوم گروه ها: بازل (سوئیس) بایرن مونیخ (آلمان) چلسی (انگلیس) یوونتوس (ایتالیا) سویا (اسپانیا) شاختاردونتسک (اوکراین) پورتو (پرتغال) رئال مادرید (اسپانیا) قرعه کشی یوونتوس- تاتنهام بازل - منچسترسیتی پورتو - لیورپول سویا - منچستریونایتد رئال مادرید - پاری سن ژرمن شاختار دونتسک - آ اس رم چلسی- بارسلونا بشیکتاش - بایرن مونیخ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی برگشت به شکل هیجان‌انگیزی آغاز شد. چراکه در همان دقایق ابتدایی شاگردان ژاوی هرناندز به شکل جالبی مقابل رئال مادرید به گل رسیدند.

پیش از دیدار بازیکنان بارسلونا در مصاحبه‌هایی برای رئال کری خواندند و تأکید کردند که با اینکه رئال در هفته گذشته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده است و آنها از این رقابت‌ها کنار رفتند، اما آنها می‌توانند مادریدی‌ها را در سانتیاگو برنابئو شکست دهند.

یکی از بازیکنان روبرت لواندوفسکی بود که در مصاحبه‌ای گفت: «هیجان و خوشحالی پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شاید باعث شود که رئال مادرید از نظر روانی آماده بازی برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو نباشد و این به سود ماست. می‌دانیم چطور باید رئال را شکست دهیم.»

حق با لوا بود. بارسا در همان ابتدای بازی ثابت کرد که توانایی گلزنی و بردن رئال را دارد. در دقیقه ۶ سانتر رافینیا از روی نقطه کرنر به سمت دروازه رفت، لونین از روی خط خارج شد تا توپ را مهار کند اما در عملکردی ضعیف نتوانست آن را دفع کند کریستنسن با ضربه سر دروازه را باز کرد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند