Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ترامپ قدس را برای پایتختی رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است، اظهار کرد: این اقدام ترامپ اشتباه استراتژیک بود و واکنش‌های مختلف جهانی را در پی داشت.

وی ادامه داد: این حرکت ترامپ را نمی توان چشم پوششی کرد اما موجب یکپارچه شدن دنیای اسلام شد و شاهد قیام جهانی علیه آمریکا و صهیونیسم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قرآن مجید از قدس به نام سرزمین مقدس و شریف یاد کرده است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی به مذاکرات صلح دل بسته بودند اما با این اقدام دیدیم که آمریکا طرف مناسبی برای تعامل و مذاکره نیست.

سجادی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از همان ابتدا نسبت به مذاکرات سازش فلسطین  هشدار داده بود، اضافه کرد: آمریکا فقط به دنبال تامین منافع صهیونیست‌هاست و در این راه ابایی از کشتن انسان‌های دیگر و ضایع کردن حق و حقوق آنان ندارد.

وی بیان کرد: قدس قبله مسلمانان و متعلق به مردم فلسطین است و به آنان تعلق دارد، متاسفانه برخی کشورهای متهجر منطقه همچون عربستان پس پرده با صهیونیست‌ها هماهنگ هستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری این اقدام ترامپ حقانیت بیشتر جمهوری اسلامی را در قضیه فلسطین نشان داد، گفت: این هفته اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی با محوریت قضیه فلسطین برگزار می‌شود و لازم است آنان اقدام عملی و مشخصی داشته باشند تا آمریکا از تصمیمش عقب نشینی کند.

گفتنی است که اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی با محوریت بررسی اعلام پایتختی قدس برای رژیم جعلی صهیونیستی چهارشنبه این هفته در ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید

به گزاش آخرین‌نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در واکنش به حمایت برخی از سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک‌کش بردارید؛ شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ‌طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی افزود: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد ها‌ی دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پایان تاکید کرد: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرورفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • اقدام دلیرانه جمهوری اسلامی ایران موجب شادی و شعف امت های اسلامی شد
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تحولات منطقه را بررسی کردند
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی