Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:54:40 GMT

انبار هزار متری مبل مشهد در آتش

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۷۵۴۳

انبار هزار متری مبل مشهد در آتش

مشهد- ایرنا- سرپرست ایستگاه 21 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی گسترده ظهر امروز در انبار یکهزار متری مبلمان اداری با تلاش آتش نشانان از چهار ایستگاه مهار شد.

آتشپاد سوم ایوب خجسته روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش این آتش سوزی به سامانه سازمان، بلافاصله آتش نشانان به همراه 6 دستگاه خودرو عملیاتی به محل حادثه واقع در محدوده خین عرب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: آتش 100 متر از فضای انبار یکهزار متری را که مملو از چیدمان غیراصولی مبلمان اداری بود، فرا گرفته و این بخش به طور کامل در آتش سوخته بود.
خجسته با اشاره به وجود مقادیر زیادی چسب و مایعات قابل اشتعال در محل، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات خاموش کننده نسبت به مهار آتش اقدام و از سرایت آن به کل انبار جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: همچنین کل فضای یکهزار متر مربعی دچار دود گرفتگی شده بود که نیروهای عملیاتی پس از مهار شعله‌های آتش، با به کارگیری فن‌های قوی نسبت به تخلیه دود اقدام کردند.
خجسته افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت بروز و میزان خسارات آن در دست بررسی است.
هزار و 300 آتش نشان در 49 ایستگاه در کلانشهر مشهد خدمت می کنند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟