Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید مدافع وطن ستوان یکم محمدرضا خاوش زاده که بتازگی در درگیری با اشرارمسلح در رودبارجنوب به شهادت رسیده بود امروز دوشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین مردم قدرشناس جنوب کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،صبح امروز مراسم تشییع و تدفین شهید ستوانیکم محمدرضا خاوش زاده با حضور پرشور مردم و مسئولین استان و شهرستانهای جنوبی استان کرمان،نیروهای مسلح و خانواده معظم شهداء در رودبارجنوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید ستوان یکم "محمد رضا خاوش زاده " صبح امروز از چها راه کلانتری رودبار به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)این شهر تشییع شد.

مردم قدرشناس این شهرستان در حالی پیکر این شهید را تشییع کردند که بوی اسپند و اشک های مردم در هم آمیخته بود.

پیکر شهید خاوش زاده پس از تشییع در بهشت زهرای شهر رودبار جنوب به خاک سپرده شد.

شهید مدافع وطن محمدرضا خاوش زاده صبح روز گذشته (یکشنبه 19 آذر ماه)در درگیری با اشرار مسلح در روستای تکل حسن از توابع بخش جازموریان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

عکس از :سنجری

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید والامقام منصور عزیزپور محمدی به‌عنوان بسیجی از اهواز به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

پیکر مطهر شهید پس از ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد. مسئولین استان خوزستان با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی این شهید عزیز را به بازماندگانش رساندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها