Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگران مازندرانی موفق به تولید برنج «طارم روشن» با عملکرد 2 برابری نسبت به ارقام مشابه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، هجدهمین نمایشگاه فناوری پژوهشی و سومین نمایشگاه فن و بازار مازندران در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری برگزار شد.


تیم چندرسانه‌ای بلاغ با حضور در این نمایشگاه به گفت‌وگو با پژوهشگران برتر مازندران پرداخت که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  1 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ گردشگر خارجی به گیلان سفر کرده‌اند/کاهش ۱۰درصدی ورود مسافر

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه گردشگران خارجی اقامت کننده در مراکز اقامتی استان ۱۲۴ نفر بوده‌اند که دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان و ترکمنستان هستند که این بخش ۲۹.۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ولی جهانی عصر امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان طی روزهای ۲۴ الی ۲۷ اسفندماه، اظهار کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح نوروزی در استان ۲۲۰ هزار و ۷۹ خودرو وسایل نقلیه وارد استان و ۱۸۷ هزار و ۵۷۱ خودرو خارج شده که شاهد کاهش ۱۴.۸۴ درصدی در ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۵۳ هزار و یک نفر مسافر از مرزهای زمینی و هوایی وارد استان شده‌اند، افزود: در این مدت یک میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۶ مسافر از استان خارج شده‌اند که در بخش ورودی شاهد ۱۰.۰۷ درصدی ورود مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: ۱۲۷ هزار و ۷۶۸ نفرشب مسافر در مراکز اقامتی ثابت و موقت استان اقامت داشتند و این بخش هم کاهش ۵.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

جهانی با بیان اینکه درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۲۳.۷۰ درصدی است، تصریح کرد: گردشگران خارجی اقامت کننده در مراکز اقامتی استان ۱۲۴ نفر بوده که دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان و ترکمنستان است که این بخش ۲۹.۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۶۹ بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام گرفته است که در پی بازدیدهای نظارتی ۳۲ بازدید عادی، ۲۹ مورد تشویق، ۷ مورد تذکر و ۱ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان بیان کرد: بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری ۱۵۰۶۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۳۸ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶ سد با ذخایر آبی زیر ۲۰ درصد/ ذخایر سدها کاهشی شد
  • افزایش ۲۹ درصدی ورود گردشگران خارجی به گیلان
  • جهش عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • ۱۲۴ گردشگر خارجی به گیلان سفر کرده‌اند/کاهش ۱۰درصدی ورود مسافر
  • یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بار از طریق راه آهن اراک حمل شد
  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • باتری چینی برای کار کردن در سرما
  • باتری جدید چین برای کار کردن در سرما
  • برداشت بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت در داراب
  • کاهش ۲ درصدی واقعه طلاق در مازندران