Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ همایش بزرگ آموزش مهارت های زندگی در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ همایش بزرگ آموزش مهارت های زندگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ، کارشناس کشوری مسائل اجتماعی و خانواده های شاهین دژی در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی بزرگ سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم به سعید عزیزی کارشناس و خبره مسائل اجتماعی کشوری از حضور بینظیر و استقبال گسترده از این همایش توسط خانواده های اصیل و با نجابت شاهین دژ تقدیر کرد.

سعید عزیزی کارشناس کشوری مسائل اجتماعی در این همایش به مسئله همسرداری پرداخت و افزود: زندگی شیرین در گرو گذشت و فداکاری خواهد بود و از دیدگاههای زن و مرد بایست به زیر شاخه های این گذشت و فداکاری پرداخت.

وی از دیدگاه زن همسرداری را این گونه تعریف کرد که یک زن دوست دارد همسرش به حرف های او گوش داده و هرگز به او راه حل نشان ندهد و نیاز به نگاه محبت آمیز همسر خود دارد و از طرفی نیز توجه به فرزند را مهم میشمارد،اما اگر این نکته ها در زندگی از سوی مرد لحاظ نگردد زن دچار افسردگی مزمن خواهد شد و بر اساس تحقیقات در سنین 37 الی 49 سالگی زن دچار حالات بی حوصلگی،بی انگیزگی،خواب آلودگی و عدم نشاط خواهد شد.

این کارشناس مسائل اجتماعی نگه داشتن اقتدار یک مرد را دیدگاه مرد نسبت به همسرداری عنوان کرد و ابراز داشت :پرخاشگری افراطی و سختگیری نتیجه شکستن اقتدار مرد از سوی زن است و برای تقویت این مهم زن بایست هیچگاه همسر خود را سرزنش و یا با تحکم سخن نگوید و به گونه ای با وی رفتار نماید که جایگاه مهم او در خانواده را به اثبات برساند.

عزیزی درک را در کنار محبت معنا کرد و تصریح کرد:اگر زن و مرد به وظایف خود در خانواده آگاه بوده و بصیرت شناخت جایگاه خود در درون خانواده را داشته باشند و محبت را آمیخته با این آگاهی ها سازند مطمئناً زندگی بسیار با صفا و پر از صمیمیت جریان پیدا خواهد کرد و این زندگی هرگز متلاشی نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود