Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو گفت : به زودی دور جدید اعطای وام ۶۰ میلیون تومانی به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان وایثارگران شروع خواهد شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، اسماعیل مافی  در گفتگو با خبر نگار مرزداران از اعطای وام ۶۰ میلیون تومانی به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان خبر داده و گفت : به زودی دور جدید این طرح شروع خواهد شد و خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران از این طرح بهره مند خواهند گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماکو در ادامه با اشاره به برنامه های در دست اقدام این اداره اشاره کرده و گفت : بررسی های طرح تحویل زمین به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران  طی تعاملاتی که با سازمان منطقه ازاد ماکو و سایر ارگانهای اخیر به عمل آمده در مراحل پایانی است.

مافی در ادامه گفت : تکریم یاد و خاطره شهدا را که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را از دست داده اند یک وظیفه شرعی میدانیم ؛ امروزه ما هر چه داریم از ثمره خون پاک شهدا میباشد لذا از دیگر برنامه ها کمک به مرمت و بازسازی مزار شهدای گمنام میباشد که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در دست اقدام می باشد .

انتهای پیام /*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب شنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سلامت و امنیت به دو عنوان دو نعمت ارزشمند یاد و اظهار کرد: شهدا برای ایجاد و حفظ امنیت جان خود را فدا کردند.

امام جمعه گناباد افزود: افرادی که فراتر از وظایف قانونی با جان و دل برای حفظ و تأمین سلامتی افراد جامعه تلاش می‌کنند مجاهدانی هستند که ثواب و اجر شهدا را دارند.

وی با تبریک هفته سلامت گفت: از همه کارکنان عرصه‌های بهداشتی و درمانی که با تلاش و ایثار خود نعمت مهم سلامتی را به جامعه هدیه می‌دهند تشکر می‌کنم.

همه افراد در تأمین سلامت جامعه مسؤول هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در این مراسم که جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارشناسان این دانشگاه حضور داشتند از سلامت به عنوان یک حق اساسی همگانی یاد کرد و افزود: سلامتی نه تنها یکی از حقوق اولیه شهروندان و تکلیف دولت‌ها است بلکه همه افراد و سازمان‌ها هم در این زمینه دارای مسؤولیت هستند و باید به گونه‌ای رفتار کنند که موجب به خطر افتادن سلامت دیگران نشوند.

جواد صادقی‌نسب افزود: شبکه بهداشت شبکه فراگیر و با کارایی بالایی است که خدمات بهداشتی و پیشگیرانه را از دورترین مناطق تا شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد.

کد خبر 6083715

دیگر خبرها

  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان
  • ایثارگران حوزه سلامت اجر و ثواب شهدا را دارند