Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:25:24 GMT

جزئیات خروج نیروهای روسیه از سوریه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۸۲۲۹

جزئیات خروج نیروهای روسیه از سوریه

فرمانده نظامیان روسی در سوریه جزئیات جدیدی را از خروج نیروهای تحت امرش از خاک سوریه ارائه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا‌الیوم، فرمانده نیروهای نظامی روسیه در سوریه می‌گوید که مجموع 23 جنگنده، 2 بالگرد و نیروهای پلیس نظامی روسیه از سوریه خارج می‌شوند.

به گفته فرماده نظامیان روسی در سوریه، عملیات خارج شدن نظامیان روسیه از سوریه شامل مرکز مین‌زدایی و بیمارستان نظامی این کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از ظهر امروز بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با حضور در پایگاه نظامی حمیمم، با بشار اسد دیدار کرد و از خروج نظامیان روسیه از این کشور خبر داد.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,89,90/CT10 موضوعات مرتبط اخبار "سوریه" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای این کشور در منطقه دونتسک خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه کنترل روستای نوومیکایلووکا در جمهوری دونتسک را به دست گرفته اند.

وزارت دفاع در بیانیه امروز خود اعلام کرد در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، واحدهای نظامی روسیه در دونتسک، وضعیت تاکتیکی نیروهای روسیه در این منطقه بهبود یافت.

بنا به این بیانیه، نیروهای روسیه در این منطقه سه حمله نظامیان اوکراینی را دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه ارتش اوکراین تا ۴۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه هم در بیانیه ای اعلام کرد که یگان های نظامی این کشور شهرک بوگدانوفکا در جمهوری دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسی در این منطقه موقعیت خود را بهبود بخشیدند. نظامیان و شماری از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی دونتسک نیز هدف نیروهای روسی قرار گرفت.

کد خبر 6085795

دیگر خبرها

  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • خروج نیرو‌های آمریکا از نیجر، پیروزی استراتژیک روسیه
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد