Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران با موضوعاتی همچون اردوهای جهادی با محوریت خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی، ایثارگران و شهدای جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و دفاع از حرم، فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در موضوع حاشیه نشینی، جهادگران اربعین(در واقع خدمت فعالیت گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در موکب‌های اربعین در خدمت به زوار حسینی، آتش به اختیار فرهنگی (در عرصه جهاد و خدمت)، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، روحیه خدمت و مطالبه‌گری و سبک زندگی جهادی، ارائه الگوی جهادی، با توجه به سیره اهل بیت(ع)، علما، شهدای شاخص فرهنگی، خدمت‌رسانی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این پایان زمان ارسال آثار به این کنگره شعر تا 20 آذرماه اعلام شده بود اما به دلیل گستردگی و استقبال متقاضیان تا 30 آذرماه تمدید شد و شاعران می‌توانند آثارشان را در درگاه اینترنتی irjhd.com بارگزاری یا به ایمیل info@irjhd.com ارسال کنند. شرکت در این کنگره بدون محدودیت سنی، جغرافیایی و... برای عموم آزاد است. همچنین آثار به 4 زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اردو دریافت می‌شود.ارسال آثار در همه سبک‌ها و قالب‌های شعری بلامانع است.

یادآور می‌شود؛ نشست خبری اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران روز سه‌شنبه ساعت 11 در پاتوق خبر جهادی برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه با حضور در این نشست می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را از بخش‌های مختلف کنگره جویا شوند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس بسیج سازندگی سپاه قمر‌ینی‌هاشم(ع) از ارائه خدمت ۱۹۵‌گروه جهادی در مناظق کم‌برخوردار استان چهارمحال و بختیاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سرهنگ هوشنگ فولادی در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول بسیج سازندگی کشور از منطقه عشایری دهدلی در شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: باید با رسیدگی به منطقه دهدلی و اعطا تسهیلاتی برای اشتغال مردم، مهاجرت معکوس انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی روستای دهدلی، جاده است، افزود: امیدو است با کمک نهادهای مربوطه و سازمان بسیج سازندگی، طراحی ساخت جاده دهدلی به گونه‌ای انجام شود که بتوان در زمینه مسکن و شهرسازی به مردم کمک کنیم و به آسانی مصالح را به این منطقه آورد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال بختیاری، گفت: اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دستور کار قرار گرفته است. 2 رشته قنات مطلوب در منطقه عشایری دهدلی وجود دارد، که اگر اینها مرمت، بازسازی و لایروبی شوند، زمینه کشاورزی، اشتغال و مهاجرت معکوس به روستا فراهم می‌شود.

فولادی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه عشایری دهدلی، مطرح کرد: این منطقه از نظر شیلات و آبزیان، کشاورزی، باغداری و دامداری ظرفیت بسیار خوبی دارد. مهمتر اینکه منطقه دهدلی را می‌توان به قطب دامداری تبدیل کرد و اگر طرح آبخیز تا جالیز فعال شود، پرورش ماهی و کشاورزی این منطقه رونق می‌گیرد.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه عشایری دهدلی، بیان داشت: پیگیری‌های لازم در خصوص زیرسازی‌های بهتر جاده دهدلی انجام شده است و قطعاً این جاده آنطور که شایسته مردم است انجام می‌شود. آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این منطقه امروز به بهره‌برداری رسید و آیین کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویان نیز انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: برخی از اقدامات بسیج سازندگی در منطقه عشایری دهدلی، کوتاه مدت و برخی نیز در بلند مدت صورت می‌گیرد. سازمان بسیج سازندگی به همراه دولت کارها را در این منطقه پیش می‌برد. هم اکنون 800 تا یک هزار نفر در قالب 195 گروه جهادی پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، رنگ آمیزی مدارس و فعالیت‌های عمرانی به مناطق کم برخوردار استان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!