Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-19@11:48:50 GMT

سوت بلبلی محسنی اژه‌ای در گفتگو با دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۸۳۱۷

‍‍‍‍‍‍

ایران > قوای سه‌گانه - همشهری آنلاین:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مجلسی رفتم صحبت کنم مدام سوت می‌زدند که من گفتم اگر بنا باشد سوت بزنید منم بلدم، بلبلی هم بلدم ... لطفا منتظر بمانید...

 

 

Video Link

 

 

 

دانلود در همین زمینه: این آقا به دروغگویی و گنده‌گویی عادت کرده | حکمت صبر قوه‌ قضائیه مشخص می‌شود اژه‌ای: از رسانه‌های مفید حمایت می‌کنیم وضعیت پرونده‌ مدیران کانال‌های تلگرامی و جرائم انتخاباتی | واکنش به خواسته‌ کروبی آخرین وضعیت پرونده‌های بقایی، بنیتا، فریدون، مداحان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. اژه‌ای:اعتصاب غذای مدیران بازداشت‌شده کانال‌های تلگرامی شایعه است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن نیازمند است

 حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی و تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن بیان نکاتی در زمینه عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، اظهار داشت: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد.

رئیس دستگاه قضا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشور است.

محسنی اژه‌ای افزود: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم‌ قرآن می‌شوند.

رئیس عدلیه با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

رئیس قوه قضاییه ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از همه افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس عدلیه با بیان اینکه چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم، گفت: استفاده از قرآن هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تاثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حملات هوایی همزمان رژیم صهیونیستی به مناطق پراکنده رفح
  • پشت پرده شایعه درگذشت پادشاه انگلیس چه بود؟
  • وضعیت قرمز هواشناسی، مرخصی مدیران جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را لغو کرد
  • در ایام تعطیلات دستگاه‌ها کشیک داشته باشند
  • رئیس قوه قضاییه: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن نیازمند است
  • تعیین وضعیت مجتمع مرغداری تقی آباد شهرستان مهریز
  • پرداخت وام ازدواج به ۹۰ درصد کسانی پرونده تشکیل دادند
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ | از وضعیت جانباختگان و مصدومین تا پرونده های قضائی
  • اولویت مقاومت بر گفت‌وگو در مسئله غزه | اقامه گفتگو از مسیر قدرت ما می‌گذرد
  • وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در خراسان شمالی قابل قبول است