Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:44:16 GMT

شکوفایی حافظان جدید کلام نور در مؤسسه کشوری مهد قرآن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۸۵۷۲

شکوفایی حافظان جدید کلام نور در مؤسسه کشوری مهد قرآن

از فروردین تا اول آذر ماه ۱۳۹۶ تعداد ۸۰۳ گواهینامه قبولی در رشته های حفظ اجزاء مختلف و مفاهیم قرآن کریم جهت حافظان قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن از ۱۱ استان کشور صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته حجت الاسلام مجتبی راد مسئول واحد صدور گواهینامه مؤسسه کشوری مهد قرآن، مؤسسه حافظان قرآن عضو مهد قرآن استان های تهران با ۱۵۲ فقره ، یزد ۱۴۳ ، فارس (مرودشت و خرامه) ۱۲۹ ، مرکزی(محلات) ۱۱۹ و مازندران (بهشهر) ۱۱۰ و استانهای گلستان (مینودشت) ، سمنان (مهدیشهر) ، آذربایجان غربی (خوی) گیلان (رشت) جمعاً به تعداد ۱۹۸ فقره در حفظ اجزاء یک ، سه ، هفت ، پانزده جزء و کتاب مفاهیم دوره دوم و سوم گواهینامه‌های قبولی خود را دریافت کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام راد افزود: تعداد قبول شدگان در بخش خواهران ۷۲۲ حافظ قرآن و برادران ۸۱ حافظ قرآن در سنین مختلف است.

وی تصریح کرد: گواهینامه های قبولی حفاظ با امضاء حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیئت امناء ، استاد شهریار پرهیزکار رئیس هیئت علمی و محمود کریمی معاون آموزش به همراه هدایای مربوطه به حافظان قرآن اهداء می شود .

مؤسسه مهد قرآن با ۲۵ سال سابقه به عنوان یکی از گسترده ترین مراکز آموزش قرآن مردم نهاد در سراسر کشور در ۲۴ استان دارای ۱۵۰ شعبه در حال فعالیت می باشد و آموزش های جامع قرآن با محوریت حفظ و مفاهیم به قرآن آموزان ارائه می شود .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، علی اصغر علیپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با شرکت ۱۵۰ حافظ از شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جزء و ۱۰ جزء در مکان دانشکده پرستاری علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: به قبول شدگان حفظ کل مدرک سطح ۲ تخصصی حفظ، معادل لیسانس ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور