Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز (دوشنبه) در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران میزبان صنعت نفت آبادان است که تا دقایقی پیش از آغاز این مسابقه حدود 10 هزار هواداران سرخپوش به ورزشگاه آزادی آمدند.

به گزارش ایرنا، مصاف این دو تیم از ساعت 16 و 15 دقیقه با قضاوت«علیرضا فغانی» در حالی برگزار می شود که پیش از این گفته شده بود فروش بلیت بازی به صورت اینترنتی است،اما هواداران در ورزشگاه هم اقدام به خرید بلیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعدادی ازهواداران نماینده فوتبال آبادان با در دست داشتن پرچم برزیل در ورزشگاه حاضر شدند و تیم محبوب خود را در زمان گرم کردن تشویق می کنند.
پرسپولیس های حاضر در آزادی نیز پس از حاضر شدن سرخپوشان در چمن ورزشگاه با شعارهای خود به حمایت از بازیکنان محبوبشان پرداختند.
«وینفرد شفر» سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، سوم دی ماه شاگردانش میزبان صنعت نفت آبادان هستند، در ورزشگاه حضور دارد.
سرخپوشان در حالی از نماینده فوتبال آبادان میزبانی می کنند که با 33 امتیاز، قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال شده اند. صنعت نفت آبادان نیز با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاده است.
این در حالی است که در صورت پیروزی پرسپولیس در این دیدار، اختلاف امتیاز سرخ پوشان با پارس جنوبی جم به عنوان مهمترین تعقیب کننده و تیم دوم جدول به هفت امتیاز می رسد. در طرف مقابل نیز در صورت کسب سه امتیاز از سوی شاگردان «فراز کمالوند» سرمربی تیم نفت، این تیم آبادانی به رده پنجم جدول رده بندی صعود خواهد کرد.
«برانکو ایوانکویچ» سرمربی سرخ ها و کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت در حالی برای پنجمین بار مقابل هم صف آرایی می کنند که در چهار دیدار گذشته این دو تیم سه پیروزی برای مربی کروات بوده است و یک بار کمالوند موفق به پیروزی شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
خبرنگار: محمد مهدی موذن* انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!