Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@15:00:05 GMT

تشویق ایسلندی هواداران با بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۰۳۹۱

به گزارش وانانیوز، 

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

* بعد از پایان بازی کمالوند سرمربی تیم نفت آبادان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو و کادر فنی سرخ‌پوشان خسته‌نباشید گفت و پیروزی را به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تبریک گفت.

* شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی حضور داشت و این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کرد دقیقه ۸۰ ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علی علیپور مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سوت داور به سمت هواداران رفت و با گرفتن موبایل یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن با هواداران پرسپولیس شد.

* همچنین بازیکنان پرسپولیس که از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان خوشحال بودند و قهرمان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر شدند با هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی با تشویق ایسلندی خوشحالی کردند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم